Publicitate

Ovidiu Mazilu ramane la conducerea FRAS, fiind ales cu o majoritate de 32 de voturi in cadrul Adunarii Generale de Alegeri de astazi, 18 decembrie 2010. Noul mandat al dlui Mazilu va avea patru ani, conform modificarilor din Statut votate in cadrul aceleiasi Adunari Generale.

In cadrul sedintei, dl Banca Dacian a anuntat ca isi retrage candidatura de la presedintia Federatiei, ramanand astfel in cursa doar dl Thomas Abraham si dl Ovidiu Mazilu.

Comisia de numarare si validare a rezultatelor a constatat ca au fost exprimate 63 de voturi, dintre care 2 voturi au fost anulate, 32 au fost exprimate pentru candidatul Ovidiu Mazilu si 29 pentru candidatul Thomas Abraham.

O data cu alegerea dlui Ovidiu Mazilu a fost validata si echipa alaturi de care a candidat acesta, dupa cum urmeaza:
Stefan Vasile – vicepresedinte
Emanuel Ilina – vicepresedinte
Bogdan Militaru – consilier
Lucian Filip – consilier
Radu Dumitriu – consilier
Gabi Rasty Petzalis – consilier
Silviu Moraru – consilier

Ma bucur ca a fost votata idea de descentralizare a Federatiei, pe care o sustin impreuna cu echipa mea. Ma bucur ca, dupa un mandat de doi ani, avem majoritatea pentru urmatorii patru ani si multumim tuturor celor prezenti pentru increderea acordata. Il felicit pe contracandidatul meu, dl. Thomas Abraham, si doresc Sarbatori Fericite tuturor sportivilor si cluburilor afiliate, a declarat dl. Ovidiu Mazilu, dupa anuntarea rezultatului alegerilor.

In cadrul aceleiasi AG a fost validata in unanimitate Comisia de Cenzori, dupa cum urmeaza
Mihaela Pavel
Gheorghe Eliad
Lucian Preda

Si, tot in unanimitate, Comisia de Apel, dupa cum urmeaza
Constantin Zarneascu
Gheorghe Barbu
Dan Pavelescu

Comentarii

comentarii

Publicitate

One Response to “Ovidiu Mazilu reales presedinte al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv pentru urmatorii 4 ani”

  1. Doar 11 voturi,a avut Mazilu!Au fost 29 de voturi impotriva lui,deci,nu este vorba de"miscarea"de la Cluj.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Motorsportnews.ro