Publicitate

Danny Ungur a terminat in forta sezonul 2010 in Citroën Racing Trophy Romania si s-a impus, la grupa A, in Dementor Rally Show, dupa ce l-a invins in finala pe Vlad Cosma, cel mai bun pilot din acest trofeu in 2010.

Cei 4 piloti inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania care au luat startul, in acest weekend, la Dementor Rally Show sau luptat si pentru premii suplimentare de 4.000 Euro. Vlad Cosma, Danny Ungur, Nistor Duval si Alex Filip au concurat pe modelul Citroën C2 R2 Max si, la final, au plecat acasa cu 2.800 Euro din totalul premiilor puse in joc.

Prima mansa a fost una extrem de disputata, Danny Ungur fiind cel mai rapid pilot de la grupa A. Vlad Cosma si Alex Filip si-au asigurat si ei un loc in semifinale, in timp ce Nistor Duval a terminat pe locul 6. „Nu m-am simtit deloc bine aici. Am mers cu un copilot nou si nu mi-am intrat deloc in ritm. As fi vrut sa termin pe podium aici, dar din pacate nu s-a putut”, a spus Nistor Duval, care a castigat 400 Euro.

In prima semifinala, Vlad Cosma, cel mai bun pilot din Citroën Racing Trophy Romania, a trecut, cu scorul de 2 la 1, de Sebastian Barbu, pilot care a concurat tot cu un Citroën C2 R2 Max, dar care nu a participat si in cadrul trofeului. Danny Ungur s-a impus, in cea de-a doua semifinala, in fata lui Alex Filip cu scorul de 2 la 0 si si-a asigurat un loc in marea finala.

In finala mica, Alex Filip a ratat sansa de a repeta performanta din 2009 de la Sibiu Rally Show, cand a terminat pe podium, el fiind invins de Sebastian Barbu. „Sezonul 2010 nu a fost cel mai bun din cariera. Dupa accidentul din Raliul Sibiului nu am mai luat startul la nicio etapa si acest lucru s-a vazut aici”, a spus Alex Filip, care a castigat 600 Euro din fondul de premii.

Vlad Cosma si Danny Ungur, pilotii Napoca Rally Academy, si-a disputat suprematia in ultima cursa inclusa in calendarul Citroën Racing Trophy Romania. Vlad Cosma a inceput in forta si a castigat prima mansa. Danny Ungur a revenit spectaculos si, dupa doua victorii, a reusit sa se impuna, pentru a doua oara, la Dementor Rally Show. „Aici, in 2009, am castigat pentru prima oara in Citroën Racing Trophy Romania. Sunt foarte fericit ca am reusit sa castig din nou si, cel mai probabil, anul viitor voi merge mai departe in acest trofeu tot cu un Citroën C2 R2 Max”, a spus Danny Ungur, care a castigat marele premiu de 1.000 Euro.

Am luptat pana in finala pentru victoria la Dementor Rally Show. Dupa un sezon excelent in Citroën Racing Trophy Romania in Campionatul National de Raliuri as fi vrut sa termin cu o victorie la show-ul de final de an. Din pacate a fost imposibil sa-l inving aici pe colegul meu de echipa. A fost un an frumos in care am obtinut prima victorie la grupa A, iar in 2011 voi merge si eu mai departe in Citroën Racing Trophy Romania”, a spus si Vlad Cosma, recompensat cu 800 Euro pentru evolutia sa.

Invitatul special al pilotilor din Citroën Racing Trophy Romania la Dementor Rally Show a fost Dani Otil, unul dintre cei doi prezentatori ai emisiunii „Neatza cu Razvan si Dani” difuzata la Antena 1. Dupa ce in urma cu un an a condus un Citroën C2 R2, Dani Otil a fost acum copilotul lui Vlad Cosma intr-una dintre mansele din concurs. „Atmosfera in timpul cursei a fost una incedibila. Imi place mult aceasta masina, mai ales ca am si condus-o in urma cu ceva vreme chiar daca nu in regim de cursa. M-am simtiti excelent alaturi de pilotii din Citroën Racing Trophy Romania si eram sigur ca Danny Ungur va castiga aici”, a spus Dani Otil.

Programul Citroën Racing Trophy Romania va continua si in 2011, programul final urmand a fi confirmat dupa stabilirea calendarului in Campionatul National de Raliuri 2011. „Citroën, la nivel mondial, continua implicarea in raliuri. La fel si programul Citroën Racing Trophy. Tinand cont de aceste lucruri ne vom implica si la nivel national in acest sport, iar programul Citroën Racing Trophyva continua si in 2011. Desigur, sper sa atragem un numar si mai mare de piloti”, a spus Didier Gerard, directorul Citroën Romania.

Laura Antonov

Credit foto: Catalin Stoia si Balazs Attila

 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro