Publicitate

Prima etapă a Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop a adus primele podiumuri pentru echipajele Napoca Rally Academy. Având ca obiectiv principal păstrarea titlului de campioană națională pe echipe, Napoca Rally Academy a pornit cu dreptul în sezonul 2012, terminând pe locul secund în clasamentul rezervat acestora. Marco Tempestini s-a folosit de experienţa acumulată prin participarea la începutul acestui an în Raliul Monte-Carlo, condiţiile meteo întâlnite la Braşov în acest weekend fiind asemănătoare cu cele din regiunea monegască. Astfel echipajul Marco Tempestini și Dorin Pulpea a reuşit să se clazseze pe locul al treilea în clasamentul general al raliului.

Astăzi, la fel ca și ieri, am făcut alte alegeri de pneuri față de celelalte echipaje aflate în lupta pentru victorie. Am riscat dar nu a ieșit așa cum speram, vremea fiind extrem de schimbătoare. Suntem foarte mulțumiți deoarece este primul raliu pe care-l terminăm la Brașov, după câteva abandonuri. Faptul că am terminat pe poziția a treia nu poate decât să ne încânte și să ne motiveze pentru raliul următor. ” a spus Marco Tempestini.

Danny Ungur a demonstrat că se simte foarte bine la volanul noii sale maşini din acest sezon, Mitsubishi Lancer Evo VI, obţinând victoria la clasa 11. Excelentul rezultat a fost presărat din plin cu foarte mult spectacol, pe care echipajul Daniel Ungur și Anton Avram a ales să îl facă pentru fanii prezenţi la Raliul Braşovului în acest weekend. „Pentru noi, Raliul Brașovului reprezintă cadoul perfect! Faptul că m-am întors la o dragoste mai veche a mea, Mitsubishi Lancer Evo VI, și din nou avem rezultate foarte bune cu această mașină, nu poate să mă facă decât fericit. Am obținut maximul de puncte pentru echipă și sper că, prin evoluția noastră, am încântat și publicul aflat pe marginea probelor speciale. La ediția din acest an a raliului am avut parte de cel mai consistent strat de zăpadă din toată cariera mea de până acum. Acesta este un raliu adevărat și ne bucurăm că ne-am îndeplinit în totalitate obiectivele: maxim de puncte și spectacol pe probe. În urma acestui rezultat am decis să utilizăm aceași mașină și la etapa următoare. ” a declarat Danny Ungur.

Florinel Tincescu şi-a îndeplinit obiectivul şi a urcat pe treapta a doua a podiumului de la Juniori. Constanţa a fost arma echipajului Florin Tincescu – Iulian Nicolaescu, care nu a forţat foarte mult, Tess Rally Brașov fiind prima etapă la care cei doi au mers împreună. “Ne bucurăm foarte mult că am ajuns cu bine la final. Pentru noi, Raliul Brasovului a fost și o etapă de acomodare, pentru că trebuie în primul rând să ne și sudăm ca echipaj. M-am înțeles bine cu noul copilot iar la următoarea etapă va trebui să creștem ritmul.” a spus și Florinel Tincescu.

 

Nu la fel de norocoasă a fost cealalată jumătate a echipei Napoca Rally Academy. Echipajul Simone Tempestini – Lucio Baggio a fost primul lovit de ghinion, maşina Subaru STi N15 refuzând să mai pornească în dimineaţa zilei de sâmbată. “Din păcate pentru noi Tess Rally Brașov a fost mult prea scurt. Mașina noastră a refuzat să pornească în dimineața zilei a doua. Îmi pare rău că nu am apucat să parcurg mai mulți kilometri de probă specială, deoarece acesta este obiectivul nostru principal în acest an. Sper ca la Timișoara să fim ocoliți de astfel de probleme. ” a spus Simone Tempestini.  

Bogdan Marişca începea cea de-a doua zi a raliului din poziţia secundă a clasamentului general, doar 12 secunde despărţindu-l de lider. Din păcate o problemă la conducta de alimentare cu benzină a motorului a cedat, cauzând abandonul echipajului Bogdan Marişca  – Sebastian Itu. “Evident, suntem dezamăgiți pentru că o banală conductă de benzină ne-a silit să abandonăm. Nici nu am apucat să parcurgem prea mulți kilometri, pentru că aceasta a cedat la aproximativ doi kilometri după startul primei probe speciale de sâmbătă. Am avut parte și de un mic incendiu pe care am reușit să-l stingem repede cu extinctorul aflat în mașină. Sper ca acesta să fie prima și ultima problemă tehnică din acest sezon  și de la etapa următoare să ne intrăm în ritmul nostru obișnuit.“ a spus Bogdan Marișca.

 

Cel mai şifonat echipaj al Napoca Rally Academy a fost cel format din Vlad Cosma şi Florin Dorca. Cei doi au abandonat pe proba specială cu numărul 6, în urma unei violente ieșiri în decor din care echipajul a scăpat nevătămat. “Clar astăzi nu a fost ziua noastră. Am ales pneurile greșite dimineață iar pe speciala Babarunca – Cheia am forțat foarte mult din dorința de a recupera timpul pierdut. Mașina a derapat și a lovit un parapet, după care ne-am răsturnat de aproximativ șapte ori. Mă bucur că am scăpat nevătămați și sper că aici s-au terminat ghinioanele pentru anul acesta.” a spus Vlad Cosma.

 

Pentru echipa Napoca Rally Academy începutul săptămânii următoare înseamnă şi  startul pregătirii pentru urmatoarea etapă din Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop, Timiş Rally, care va avea loc în perioada 27-28 aprilie. 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro