Publicitate

Echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu a incheiat prematur Raliul Brasovului, din cauza unei defectiuni la cutia de viteze a bolidului Honda Civic. A fost o cursa plina de probleme, cauzate in principal de vremea schimbatoare care a facut extrem de grea alegerea pneurilor.

 

Adrian Grigore: “In prima zi am decis sa plecam pe cauciucuri mixte taiate, pentru ca informatiile primite exact inainte sa iesim din service nu ne anuntau ca zapada care cade in Poiana se aseaza pe carosabil. Realitatea, din pacate, a fost cu totul alta. Primii 5 km ne-am descurcat bine, pentru ca rulam pe suprafata uda cu ‘gume’ perfect alese, insa in urmatorii 5 km, pana la finalul probei, masina nu mai putea fi controlata pe stratul de zapada care acoperea traseul. Era sa iesim in decor la 100 km/h, dar am gestionat foarte bine situatia critica si am reusit sa terminam proba fara alte evenimente. Aventura a continuat si pe etapa de legatura – coborarea din Poiana spre Rasnov – unde cu masina oprita in viteza I, cu frana calcata si frana de mana trasa alunecam in sant! Si nu am fost singurul care a patit asta.

 

In cea de-a doua zi de concurs, Adrian si Marius au fost hotarati sa recupereze timpul pierdut, dar din nou alegerea pneurilor le-a fost potrivnica. Au mers pe varianta ‘de iarna’, dar zapada nu s-a mai regasit pe drum de Poiana si au fost incetiniti din aceasta cauza. Dupa ce au remediat situatia au inceput sa urce in clasament, insa ghinionul a lovit din nou: cu doua probe inainte de final a cedat cutia de viteze si au fost obligati sa abandoneze.

 

Adrian Grigore: “Ne doream foarte mult sa ne batem la podiumul Clasei 9, dar am fost ‘pe invers’ cand am ales ‘gumele’. Cand intrasem in ritm s-a defectat cutia, vina nefiind nici a noastra nici a mecanicilor. Oricum a fost bine ca ne-am dat seama si ne-am oprit deoarece am minimalizat pagubele financiare daca mai rulam cu ea stricata. Am trimis-o deja in Ungaria la reparatii si ne pregatim intens pentru a doua etapa a sezonului, cea de la Timisoara. Ca o concluzie, pot spune ca a fost o experienta extraordinara, iar toate problemele intalnite ne-au intarit si ne-au facut mai ambitiosi pentru cursele care urmeaza in acest an.

 

Raliul Timisului (asfalt) se desfasoara intre 27-28 martie.

 

Echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu multumeste sponsorului “BIBORTENI” si partenerilor traditionali: “IGOL” – lubrifianti, “CARPATI MOTOR” – dealer Honda, “IRISH GREEN”, “EUROPRIM” – transporturi, Restaurant “CERBUL CARPATIN”, “BALPER MEDIA”, Agentia de turism “TRIUNGHI”, Hotel “COTA 1400”.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro