Publicitate

Raliul Timisoarei i-a oferit inca o data sansa lui Costi Stratnic sa marcheze o victorie in clasamentul debutantilor. Daca in prima etapa, la Brasov, locul I i-a fost luat datorita unor chestiuni legate de omologarea masinii, la Timisoara Costi s-a putut bucura de un rezultat binemeritat. 

 

Cu toate ca masina de concurs este una performanta, configuratia Renault-ului Clio RS a echipajului 475 este destinata mai degraba pistelor de Grand Prix si mai putin raliurilor. Venit dupa un an petrecut in intrecerile de viteza in coasta unde a castigat titlul la categoria debutanti, Costi Stratnic a intrat in iuresul raliurilor cu acelasi aplomb. Doua victorii categorice, una neoficiala si una recunoscuta oficial.

foto: Catalin Stoia

Pentru mine, acest raliu a fost perfect. Am invatat cat in jumatate de sezon la coasta. M-am invartit de mai multe ori pe probe, am schimbat stilul de pilotaj, am resimtit oboseala spre final, am mers fara dictare din cauza intercomului la un moment dat si multe multe altele. Am fost precaut la inceput dupa care am fortat iar in final am ales sa gestionez un avantaj substantial. Mi-as fi dorit ca si colegii de la coasta, Cuzma si Dutescu, debutanti si ei sa ramna in cursa pana la final. Ar fi fost frumos sa continuam batalia de la coasta de anul trecut pe probele frumoase ale raliului Timisoarei. Imi pare rau pentru punctele pierdute la Brasov dar sportul te invata si acest lucru. Sa te ridici si sa mergi mai departe” a declarat Costi Stratnic la finalul cursei de la Timisoara.

 

Actualul sezon de raliuri mai numara inca sase etape din care doar una de asfalt.  Pentru cele de macadam, Costi Stratnic are pregatita o Dacia Logan cu care va incerca sa tina pasul cu teribilii piloti ai Cupei Dacia, fara sa se inscrie insa in competitie la Cupa Logan. Urmatoarea etapa este programata la Bacau, in zilele 25-26 mai.

foto: Sorin Pop

 Costi Stratnic este sustinut in Campionatul National de Raliuri de: OMNIASIG, UNICREDIT LEASING, AUTONET – importator oficial YOKOHAMA/ADVAN si FLAMICOM – Dealer DACIA RENAULT.

 

Comentarii

comentarii

Publicitate

5 Responses to “Debutantul momentului”

  1. e de laudat ca a batut doua loganuri de cupa?…

  2. Uita-te si pe lista abandonurilor si daca ai timp pe clasamentul fiecarei probe.

  3. Masina de baza Renault Clio RS mai are omologare?

  4. a expirat in 2011. Clio-ul RS de cupa nu are omologare. FRAS a hotarat prin sedinta de consiliu sau cum s-o fi numind sa faca o exceptie pentru acest model ca sa faciliteze inscrierea mai multor concurenti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Motorsportnews.ro