Publicitate

Manu Mihalache si Eugen Rotaru s-au inscris la Tess Rally Dunlop 42 pe ultima suta de metri, cu eforturi deosebite, alaturi de noul partener ProX. Cu toate ca nu au avut parte de pregatirea tehnica si psihica necesara pentru acest raliu, Manu si Eugen si-au propus sa concureze si sa obtina cel mai bun rezultat posibil in conditiile date. In final, Tess Rally a fost un raliu greu pentru ei atat prin prisma conditiilor meteo, cat si prin prisma iesirii in decor de pe PS6 Cheia.

 

Raliul nu a inceput bine pentru Manu, avand in vedere ca pe prima proba si pe primul viraj mai deosebit s-a rasucit, oprindu-se si motorul masinii. Pe aceeasi proba a urmat o alta rasucire pe un ac de par; din acest motiv Manu a pierdut destul de mult timp inca de la startul raliului. Dupa inca doua probe cu un rezultat nesatisfacator, Manu si Eugen si-au propus sa mearga astfel incat sa se simta bine si sa fie spectaculosi. Poiana de noapte a ridicat probleme tuturor concurentilor datorita ninsorii abundente – ceea ce a facut foarte dificila observarea zonelor cu aderenta si a celor fara aderenta, din acest motiv Manu si Eugen au decis sa parcurga proba cu  prudenta pentru a ajunge cu bine in parcul inchis de la finalul zilei.

 

Ziua a doua a raliului a venit pe ninsoare, proba regina Babarunca – Cheia fiind acoperita de zapada si gheata, precum si zapada viscolita. “A fost foarte greu de pilotat pentru ca nu stiai ce stil sa abordezi in functie de suprafata. Trebuia sa improvizezi tot timpul in functie de ce gaseai pe fiecare viraj, si sa iti adaptezi stilul in functie de calitatea suprafetei: zapada, gheata, asfalt ud.”  a spus Manu la finalul raliului.

 

Beneficiind si de o pozitie de start avantajoasa in aceste conditii, Manu si Eugen au mers cat de bine au putut in conditiile existente, si cu materialul de concurs avut la dispozitie. Astfel ei au incheiat PS5 Babarunca pe locul 2, in spatele lui Vali Porcisteanu.

Manu Mihalache-Tess Rally 2013

Din pacate, pe PS6 Cheia, proba in sens invers, Manu a avut parte de o iesire in decor, in urma careia nu a mai putut continua cursa. “Ne-am dorit sa obtinem si pe proba in sens invers un rezultat cel putin la fel de bun ca in prima trecere, iar cand am vazut ca suprafata era din ce in ce mai constanta am devenit prea increzator si pe un viraj mai complex, interiorul ne-a aruncat destul de mult. Din pacate, acolo a fost sub zapada si acea bucata de parapet, care a intrat pe sub far, pe langa scut si s-a oprit in cutia de viteze.Una peste alta, este bine ca nu am sarit mai rau si ca nu s-a intamplat nimic grav.”

 

Din fericire, in urma incidentului atat Manu, cat si Eugen au fost in regula. “Masina a fost deja desfacuta si analizam pagubele. In functie de buget si de resursele pe care le avem la dispozitie, daca reusim sa facem masina, vom fi prezenti cu drag si la Timis Rally.”

 

Manu le multumeste tuturor celor care i-au stat alaturi, partenerului care a facilitat prezenta lui la acest raliu, si nu in ultimul rand fanilor raliurilor, care au fost prezenti pe probe in ciuda frigului si a ninsorii

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro