Publicitate

Piloți de top, mașini clasice și mașini de curse, un traseu spectaculos și provocarea de a cuceri Transfăgărășanul. Acestea sunt ingredientele cu care pornește la drum prima ediție a Sibiu Rally Challenge. 

camila Sibiu Rally Challenge
 
Sibiu Rally Challenge este în același timp o competiție, dar și un festival dedicat sporturilor cu motor. Programată în perioada 9 – 12 octombrie, prima ediție are probe speciale pe asfalt și macadam, principala provocare fiind însă de a cuceri Transfăgărășanul. Peste 30 de mașini, de la Ford T din 1929, Rolls-Royce Shadow din 1976  și până la Audi RS4, Ferrari 458 Challenge și Ford Fiesta R5 vor putea fi văzute începând cu parada programată vineri, 10 octombrie, începând cu ora 18:00. „Suntem acum în fața unui nou drum. Sibiu Rally Challenge este și pentru noi o provocare pe care vrem să o transformăm, pas cu pas, în cel mai mare festival dedicat sporturilor cu motor și automobilului din această parte a Europei. Suntem la prima ediție și avem peste 30 de mașini la start. În paralele cu ediția din acest an am început să lucrăm și la cea din 2015 și sunt sigur că fanii sporturilor cu motor vor fi încântați de ceea ce se va întâmpla la Sibiu Rally Challenge”, a spus Sorin Itu, organizatorul evenimentului.

Pe lista de start este un mix interesant de mașini și piloți care sunt pregătiți să facă spectacol. Printre cei care au acceptat provocarea de a lua startul la Sibiu Rally Challenge se numără Dan Siminie și Dan Gregoi care vor participa cu un Ford T din 1929, respectiv un Rolls Royce Shadow din 1976. „Sibiu Rally Challenge este un eveniment deschis atât mașinilor clasice, cât și mașinilor de curse care se vor lupta cu secundele pe probele speciale. Este un festival și o competiție, este un spectacol automobolistic prin care vrem să promovăm orașul Sibiu și frumusețile din zonă”, a mai spus Sorin Itu.  

În competiție s-a înscris și Heinz Goellner cu un Audi RS4 preparat special pentru competiții. „Este fabulos să poți concura pe Transfăgărășan. Nu am putut spune nu unei astfel de provocări așa că voi fi prezent la Sibiu pentru a face spectacol”, a spus Heinz Goellner. 

Lorincz Borbely și Gunther Graef vor lua startul cu BMW 2002 TI și BMW 1602 din 1969, două modele care vor face spectacol pe probele de asfalt. 

Vlad Cosma și-a anunțat și el revenirea în competiții și va lua startul cu un Mitsubishi Lancer EVO IX. Și pilotul sibian Jean Tatu a confirmat participarea după o perioadă de absență din Campionatul Național el urmand sa concureze impreuna cu fiul sau. 

La start va fi si Andrei Mitrasca, primul si singurul pilot roman care a concurat in celebra cursa Pikes Peak din Statele Unite. 

Pe lista de start sunt prezenți și fostul campion mondial de raliuri Manfred Stohl, care va concura cu un Peugeot 207 S2000, și multiplul campion italian Simone Campedelli, care va concura cu un Mitsubishi Lancer EVO IX.

În plus, Titi Aur va încerca să parcurgă proba specială Transfăgărășan, lungă de 7 kilometri, pe două roți cu o mașină BMW.

Vineri, 10 octombrie, este programată prima specială pe asfalt care va avea loc în nocturnă pe Păltiniș, o probă cu o lungime de 9 kilometri. Sâmbătă, 11 octombrie, piloții înscriși la Sibiu Rally Challenge vor trebui să înfrunte Transfăgărășanul, unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume. Prima trecere pe speciala de 7,2 kilometri va fi la ora 12:00, iar cea de-a doua la ora 13:23. Duminică, 12 octombrie, acțiunea se va muta pe circuitul de rally cross unde cei mai buni piloți se vor întrece într-o cursă similară cu celebra Cursa Campionilor. 

Comentarii

comentarii

Publicitate

2 Responses to “Un mix interesant de mașini și piloți la prima ediție Sibiu Rally Challenge”

  1. un raliu de rahat…masini putine si obosite…organizare de doi bani…pe Transfagarasan au inchis traseul cu 5 km inainte de start!!!…o coada la telecabina… cei din Sibiu n.au vazut nimic. Urcatea spre Paltinis a durat 34 min., primii trei au urcat in forță restul se plimbau. Recomandare: ramaneti cu Romaniacs.

  2. Bravo Napoca Academy pentru alegerea Rasnovului

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Motorsportnews.ro