Lucien Hora, campion național după succesul de la Câmpulung

Cei aproximativ 3000 de spectatori care au înfruntat la un moment dat și ploaia, au avut parte de un spectacol total pe traseul Lerești- Voina, iar la final au putut aplauda doi campioni!
 
Trofeul Câmpulung Muscel pare să fie talismanul campionului Lucien Hora. În toate cele trei sezoane a ieșit victorios, iar de data aceasta a fost încununat și cu laurii de campion național, deși calendarul CNVC Dunlop mai are stabilită încă o etapă.
 
După o primă manşă marcată de oprirea motorului pe linia de start, pe care a terminat-o cu un avans de doar o secundă și o zecime în fața lui Paul Andronic, Lucien Hora a pilotat fără greșeală, deși a doua manșă s-a disputat pe un carosabil umed după ploaia căzută la pauză. A forțat doar unde a avut nevoie și a obținut o nouă victorie la Câmpulung, pe traseul Lerești- Voina, devenind, matematic, posesorul celui de al șaselea titlu de campion național din carieră. Interesant este că Hora a devenit campion folosind piese de ARO pe monopostul Lola B99/50.
hora2
Hora: Aștept viza de flotant pentru Câmpulung!
 “Câmpulungul mi-a plăcut de fiecare dată. Multă lume iubește motorsportul la Câmpulung, organizatorii se implică foarte mult. Avem și asfalt bun de trei ani. Am alergat o manșă pe asfalt ud, eu sunt dezavantajat, mai ales că nu prea cunosc mașina pe ploaie. Anul acesta a fost prima etapă în concurs pe ploaie, am avut și probleme cu mașina sâmbătă, dar Câmpulungul chiar îmi poartă noroc și am câștigat în cele din urmă. Îmi place la Câmpulung pentru că vine multă lume la poze, chiar mai multă decât acasă la Reșița. Mai urmează să îmi dea domnul primar și viza de flotant la Câmpulung, dar mai trebuie să aștept, din câte se pare, încă un an. Să dea Dumnezeu ca și la anul să venim la aici, din păcate este tot mai greu cu sportul acesta la Reșița”, ne-a declarat campionul Lucien Hora.
 
 
Adrian Ionescu, campion la grupa N
Nu doar Lucien Hora a devenit campion la Câmpulung, ci și Adrian Ionescu. Acesta a profitat de ieșirea în decor din prima manșă de concurs a lui Marco Tempestini, care i-a adus acestuia abandonul. Ionescu a pilotat „la limită” și a devenit campion la grupa N.
hora campion
 
Zaberca, aproape vicecampion național
După o dispută extrem de frumoasă, Paul Andronic a terminat pe locul secund Trofeul Câmpulung Muscel, iar Ovidiu Zaberca a reușit să urce pe treapta a treia a podiumului, în detrimentul lui Armando Battocchi.
 
Cursa de la Câmpulung l-a adus cu un pas mai aproape pe Ovidiu Zaberca de titlul de campion la grupa H.  Cu 22 de puncte avans în fața lui Battocchi,  mai are nevoie de un singur punct pentru a încheia și acest sezon campion. Lupta pentru locul secund se dă în continuare între Paul Andronic și Battocchi, pe cei doi piloți despărțindu-i 10 puncte.
 
 
Trofeul Câmpulung Muscel 2014, contând ca etapa a VII-a a  Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop, a fost organizat de Clubul Sportiv Brothers Motor Sport, sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv şi cu sprijinul tradiţional al Primăriei Municipiului Câmpulung Muscel și al Consiliului Județean Argeș, pe traseul Lerești- Voina.