Publicitate

Cea mai lunga proba a raliului Sanremo, proba de noapte Ronde in lungime de 44km, care a incheiat totodata si prima zi a raliului , l-a adus pe belgianul Freddy Loix in fruntea clasamentului provizoriu. Dupa ce, pe intreaga durata a zilei, la conducerea raliului s-a aflat pilotul Škoda UK Motorsport, Andreas Mikkelsen, a venit randul lui Freddy Loix sa treaca in fruntea raliului acesta fiind mai rapid cu 7.2s decat Mikkelsen.

Thierry Neuville ce alearga pe un Peugeot 207 S2000, a avut probleme cu supraincalzirea franelor pe speciala Ronde fiind nevoit sa incetineasca ritmul, ajungand astfel pe pozitia a treia la finalul primei zile cu un ecart de 16,6s fata de liderul Loix. Pe locul patru regasim tot un pilot Peugeot, francezul Bryan Bouffier la doar 1,2s fata de Neuville, prefatand astfel o lupta frumoasa pentru pozitia a treia. 

 

Lucrurile nu se prezinta foarte bine pentru liderul clasamentului general la zi, cehul Jan Kopecký, pe care il ragasim pe pozitia a cincea la 34,2s in urma lui Loix principalul adversar in lupta pentru titlu.

 

Guy Wilks si Chris Atkinson raman cu amintiri neplacute de pe proba Ronde, Wilks lovind Peugeot-ul sau 207 intr-un cap de pod cu roata stanga fata in urma unei subvirari a masinii pe o mica suprafata de pietris, iar in cazul lui Atkinson problemele electrice la Proton-ul Satria Neo ducand la oprirea masinii.

 

Clasament Raliul Sanremo dupa prima zi

1

Loix Freddy / Miclotte F.
Škoda Fabia S2000 

00:00:00.0

2

Mikkelsen A. / Floene Ola
Škoda Fabia S2000 

00:00:02.7

3

Neuville T. / Gilsoul Nicolas
Peugeot 207 S2000 

00:00:16.6

4

Bouffier Bryan / Panseri Xavier
Peugeot 207 S2000 

00:00:17.8

5

Kopecký Jan / Starý Petr
Škoda Fabia S2000 

00:00:34.2

6

Magalhães B. / Grave Paulo
Peugeot 207 S2000 

00:00:39.2

7

Scandola U. / D’Amore Guido
Ford Fiesta S2000 

00:00:47.1

8

Perico A. / Carrara F.
Peugeot 207 S2000 

00:02:39.9

9

Campana Pierre / De Castelli S.
Peugeot 207 S2000 

00:02:40.3

10

Gardemeister T. / Suominen Tapio
Škoda Fabia S2000 

00:03:35.9

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro