Publicitate

Competiţia GreenChallenge – campanie interactivă lansată de Honda Trading România cu scopul de a a susţine spiritul ecologic printre şoferi, şi-a desemnat cei 18 finalişti. În cadrul editiei 2010, startul marii finale din data de 15 Mai fiind asistat de ASIMO, cel mai avansat robot umanoid construit de Honda.

Competiţia s-a bucurat de un real succes, la numai câteva zile de la începutul primei etape; pe site-ul oficial al competiţiei www.greenchallenge.ro s-au înregistrat 8 791 de concurenţi dintr-un total de 59.779 de vizitatori, dintre care 28.359 sunt vizitatori unici. Concurenţii înscrişi au fost evaluaţi în funcţie de punctajul obţinut la cele două probe online: Eco-Test – un chestionar format din 10 întrebări grilă despre Honda şi tehnologie ecologică, şi Eco-Game – o abordare distractivă sub forma unui joc prin care concurenţii trebuiau să conducă o maşina cât mai ecologic pentru a obţine un punctaj cât mai mare într-un timp dat).

Cei ajunsi în semifinale au concurat local, în condiţii de trafic real, la dealerul Honda din orașul lor, pentru cel mai bun rezultat. Astfel, printre cele mai bune performanţe, se poate aminti un consum surprinzător de numai 3.0 litri/100 km la bordul unei Honda Accord Executive Diesel 2.2 M/T.

În urma clasamentului alcătuit în funcţie de cele mai bune consumuri în timpul alocat, 18 finalişti s-au intrecut pe traseul Bucureşti-Craiova-Bucureşti, ce a facut competiţia mai captivantă şi atractivă.

Finaliştii competiţiei sunt: Simion Preda (reprezentant dealer Asko International), Ionuț Bratu (reprezentant dealer Asko International), Andrei Chiceoroaga (reprezentant dealer Carpați Motor), Horea Draghici (reprezentant dealer Carpați Motor), Iulian Rebenciuc (reprezentant dealer Atimotors Company), Viorel Popovici (reprezentant dealer Atimotors Company), Andrei Nicolae (reprezentant dealer Mara Motors), Iascenco Andrei (reprezentant dealer Truvia Motors), Georgeta Raluca Rozorea (reprezentant dealer Kampur Com), Iancu Bogdan Trifan (reprezentant dealer Merlin Auto), Istvan Fekete Biro (reprezentant dealer Polimob), Kis Nagy Zoltan (reprezentant dealer Infogo), Liuba Cristian (reprezentant dealer D&t Auto), Constantin Caruntu (reprezentant dealer Inidan), Mihai Adrian Papuc (reprezentant dealer Policolor Exim), Alexandru Vasile (reprezentant dealer Elcoprest Motors), Alexandru Georgescu (reprezentant dealer Valahia Investments), Opris Bogdan (Raiman Capucino).

Roboţelul ASIMO, cel mai performant robot care poate interacţiona natural cu omul, a cucerit publicul prezent la conferinţa de presă premergătoare finalei, făcând în acelaşi timp deliciul tuturor celor prezenţi: ASIMO a susţinut o demonstraţie live, a interpretat gesturi şi a efectuat mişcări umane, chiar a reuşit să urce şi să coboare treptele unei scări. Cu o înălţime de numai 1,3 metri şi mişcari graţioase, ASIMO imită perfect mişcările unui om şi poate alerga cu o viteză de 6 KM/H; nu numai că roboţelul poate evita singur obstacolele, în acelaşi timp este capabil să îşi creeze o altă rută către destinaţia prestabilită.

ASIMO a ramas alături de competitorii GreenChallenge pe tot parcursul acestui weekend sustinand o serie de spectacole dedicate tuturor iubitorilor mărcii Honda.

Mihai Sandu, GreenChallenge 2010 Project Manager: “Roboţii umanoizi au ieşit demult din romanele science-fiction, iar dovada reală este chiar ASIMO care ne-a convins că merită toata atenţia noastră. ASIMO s-a pregătit să interactioneze cu întreaga comunitate eco din România, prin demonstraţii live şi participarea la competitie. Ne bucurăm de prezenţa lui ASIMO în România, dar şi că este alături de noi la evenimentele GreenChallenge.”

Povestea lui ASIMO a pornit odată cu viziunea pe care au avut-o specialiştii de la Honda Research Institute Japan, de a crea cel mai performant robot ce poate interacţiona cu fiinţa umană. ASIMO reprezintă încununarea zecilor de ani de muncă de cercetare în tehnologia Brain Machine Interface (BMI), fiind, alături de cea mai nouă propulsie pe bază de pile de combustie cu hidrogen, vârful de lance al tehnologiei Honda de ultimă generaţie, ce a pornit să cucerească lumea.
Un eveniment concentrat asupra stilului eco de a conduce, GreenChallenge continuă să contribuie la dezvoltarea comunităţii şoferilor eco din România. Green Challenge este susţinut de Rompetrol şi dezvoltat de Infinit Solutions.

Honda Trading România, parte a grupului Honda Trading, şi-a început activitatea în septembrie 2006 în calitate de distribuitor autorizat al automobilelor Honda în Romania. Pentru detalii vizitaţi www.hondatrading.ro

Fondată în 1948, compania Honda este în prezent liderul mondial în producerea echipamentelor motorizate, oferind o gamă vastă de produse şi tehnologii, cu o preocupare constantă faţă de mediul înconjurător. Honda se străduieşte să fie în continuare o companie pe care societatea şi-o doreşte, respectând angajamentele faţă de parteneri şi împărtăşeşte bucuria cu oamenii din toată lumea.

Rompetrol Downstream, divizia de retail din România a Grupului Rompetrol, operează în acest moment peste 800 de puncte de alimentare cu carburanţi la nivel naţional (130 de staţii Rompetrol, 161 staţii Expres, 164 staţii Partener şi 345 baze interne). Printre proiectele semnificative ale anului 2009, putem include inaugurarea Centrului de Operaţiuni Rompetrol, primul centru de comandă şi monitorizare a staţiilor de alimentare carburanţi din România, în urma unor investiţii de 16 milioane USD. În plus, compania a introdus în 2009 şi noua linie de carburanţi premium Alto: benzina Alto 101, cu cea mai mare cifra octanică de pe piaţă, şi motorina Alto 55, destinată reducerii emisiilor motorului și sporirii performanţelor acestuia.

În acelaşi an, Downstream a lansat pe Autostrada Bucureşti-Constanţa noul concept modern de staţie de alimentare, Litro, şi a construit 17 noi benzinării, investiţia totală în extinderea reţelei de distribuţie fiind de circa 19 milioane USD.

Pentru finalul anul 2010, compania estimează o cifră de afaceri în creştere cu 19% faţă de 2009, până la 2,140 miliarde USD.

Infinit Solutions este o agenţie independenta full service din România, ce dezvoltă platforme de comunicare complexe prin servicii de ATL, BTL, PR şi Interactive.

Florin Nita

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro