Demonstraţie spectaculoasă cu Chris Pfeiffer şi Claudiu David la BMW Fest

Demonstraţii de drift, o expoziţie de automobile ale fanilor, o prezentare exclusivă BMW i8 şi chiar o licitaţie de artă cu desene şi tablouri realizate în timpul evenimentului – BMW Fest, organizat de BMW Blog Romania în weekendul 30-31 mai, a oferit pasionaţilor un pachet bogat de evenimente. Dintre toate însă, cea mai specială a fost întâlnirea între Chris Pfeiffer, de trei ori Campion Mondial la Stunt Riding, pilotând un BMW F800 R şi Claudiu David, instructor internaţional BMW Driving Experience şi pilot de raliuri, cu un BMW M6.

Claudiu David BMW M6

Demonstraţia comună Chris Pfeiffer şi Claudiu David a venit după o experienţă de acum trei ani. Atunci, la numai câteva minute după ce se cunoşteau şi fără un antrenament prealabil, cei doi erau pe circuit şi realizau împreună un show memorabil. Imaginile de la acea vreme au avut un succes răsunător şi cei doi şi-au dorit să reia proiectul. „Cel mai mare număr de like-uri pe care l-am obţinut pentru o poză pe Facebook atunci s-a întâmplat. Şi pentru Chris cred că este la fel”, explică Claudiu David.

 

Chris Pfeiffer a prezentat ideea proiectului: “Am făcut un <<handshake donut>>, am dat noroc în timp ce amândoi făceam drift. Este o combinaţie foarte frumoasă de acţiune cu automobil şi motocicletă. Aduce două elemente într-un singur trick, un <<donut>>. Pentru mine este un spectacol foarte special, să aduci în acest mod motociclete şi automobile împreună nu se întâmplă în fiecare weekend. Deci, această demonstraţie a fost foarte specială şi pentru mine”.

Alături de Chris Pfeiffer, cu un BMW F800 R, Claudiu David a evoluat pe noul BMW M6 Coupe. Designul noului model a fost pus în evidenţă de culoarea specială BMW Individual Frozen White, în timp ce performanţele au fost asigurate de propulsorul M TwinPower Turbo, V8, de 4,4 litri. Într-o configuraţie cu două turbocompresoare twin scroll, motorul dezvoltă 560 CP şi un cuplu impresionant de 680 Nm între 1500 şi 6000 rpm.

 

Chris Pfeiffer şi-a completat demonstraţia evoluând şi pe cel mai mare model BMW Motorrad – K1600 GTL Exclusive. Motocicleta, care dispune de un motor de 1649 cmc şi o putere maximă de 160 CP (118 kW) la 7750 rpm, a demonstrat că este perfect echilibrată şi oferă o manevrabilitate excelentă în ciuda masei şi gabaritului mare.

Pfeiffer BMW K 1600 1

Pe parcursul celor două zile, evenimentul a adunat peste 3500 de participanţi din România, Bulgaria şi Republica Moldova. Claudiu David a fost, ca întotdeauna, foarte entuziasmat de întâlnirea cu pasionaţii BMW: „Comunitatea din România este foarte mare. Sunt mereu în contact cu ei – sunt mari fani ai mărcii, participă mereu cu bucurie la evenimentele noastre, îşi iubesc maşinile, organizează constant întâlniri de-a lungul anului. Îi admir pentru pasiunea pe care o arată.