Publicitate

  • Pragul de 500.000 de unități construite, la mai puțin de trei ani de la lansare, a fost atins cu Fiat Tipo 5uși Sport
  • Fiat Tipo Sport, dezvoltat în parteneriat cu Mopar, se caracterizează prin detalii specifice care pun accentul pe personalitatea sa dinamică: spoiler față sport, praguri laterale sport, spoiler plafon și spoiler spate cu difuzor.
  • Disponibil în variantele de echipare Street, Mirror, S-Design și Sport, noua gamă Fiat Tipo a fost lansată recent cu un nou concept: “nu ai nevoie de prea multe, pentru a obține mai mult”. “you don’t need much to get even more”.
  • În Italia, Fiat Tipo este un jucător cheie în segmentul său și se află în primele 10 poziții pentru patru țări europene, cu peste 70% dintre unități vândute în afara Italiei. Astfel, Fiat Tipo devine al doilea model global al brand-ului Fiat.

 

 

Fiat Tipo cu numărul 500.000 a fost produs azi, la uzina din Bursa, Turcia. Mai exact, mașina despre care vorbim este un Tipo 5-Uși Sport, echipat cu un motor de 1.6 Multijet, 120 CP, DCT, ce poartă uimitoare vopsea “Rosso Passione”, combinată cu un acoperiș negru contrastant și noul interior Total Black. Acest punct de referință confirmă succesul modelului și întărește poziția sa ca jucător cheie în segmentul din care face parte. Modelul înregistrează poziții fruntașe și în alte patru țări europene, fiind cel de-al doilea automobil global al mărcii Fiat, cu peste 70% din unități vândute în afara Italiei.

 

Dacă însumăm unitățile modelului precedent, lansat în 1988, cu cele ale versiunii curente, producția totală depășește două milioane o sută de mii de unități. Cu o durată de viață mai mare de treizeci și unu de ani, această cifră oferă o dovadă concretă a aprecierii consumatorilor pentru capacitatea înnăscută a mărcii Fiat de a oferi întotdeauna cel mai înalt nivel de confort și spațiu, la un preț de neegalat în segmentul său. Și, așa cum conceptualizează recenta campanie, “nu ai nevoie de prea multe, pentru a obține mai mult”.

 

Noua serie Tipo cuprinde trei variante de caroserie (4-Uși, 5-Uși și Station Wagon) și patru variante de echipare (Street, Mirror și noul S-Design și Sport), perfectă pentru a satisface nevoile clienților de vârste diferite, cu gusturi și nevoi de mobilitate variate. S-Design și Sport sunt destinate unei clientele tinere, dinamice, care caută să regăsească în mașină aleasă o personalitate puternică și un caracter sportiv, iar versiunea Sport vine cu dotări îmbunătățite. Mirror este conceput pentru un client care are nevoie de spațiu și modularitate, dar dorește să fie conectat în orice moment, în timp ce versiunea Street este ideală pentru tinerii care doresc să se bucure de stilul atractiv, spațiul permisiv și confortul pentru care familia Tipo este renumită. Cu alte cuvinte, modelul întruchipează caracteristicile distinctive ale mărcii Fiat: practică, simplitate și personalitate. Acesta este motivul pentru care fiecare dintre cele 500.000 de mașini Tipo construite reprezintă un model de stil, ce poate fi comparat cu conceptul “Made to measure”, adaptat după dorințele clientului, dar capabilă să satisfacă nevoile și gusturile fiecărui client în ceea ce privește mobilitatea.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro