Publicitate

TCS Racing Park a devenit deja un reper pentru pasionatii de off-road sau pentru cei care vor sa testeze abilitatile masinilor de teren conduse zi de zi. Circuitul amenajat permanent este compus din rampe cu inclinatii de peste 30 grade, trecere prin apa, rampe cu inclinare laterala sau rampa cu incrucisare de punti. 

Era evident ca o marca precum Jeep, care si-a construit imaginea fix pentru astfel de modele, trebuia sa fie prezentata de catre cei de la AutoItalia intr-un loc in care modele precum Wrangler, Renegade sau Compass se simt cel mai bine. Sub indrumarea specialistilor in teren accidentat jurnalisti auto, precum si clienti ai marcii au putut experimenta la sfarsitul saptamanii trecute senzatiile oferite de modelele Jeep. 

Prima trecere am facut-o la volanul unui model Jeep Compass care s-a intrebuintat serios pentru a face fata cu brio traseului pregatit de specialisti. Sistemele electronice a caror prezenta s-a facut simtita din plin, dar si sfaturile extrem de pretioase ale instructorilor au dus masina cu bine la final. Daca pentru Compass traseul a fost unul dificil pentru Wrangler situatia a fost cu totul diferita,vazandu-se cu ochiul liber, chiar si de un novice ca mine in ale off-road-ului, ca acest model “traieste” pentru astfel de conditii. Nicio clipa nu am avut senzatia ca Wrangler-ul se chinuie sau are dificultati in a depasi orice obstacol creat de instructori (in limitele fizicii evident). Alegerea este destul de simpla Compass este modelul pentru strada cu veleitati bune pentru off-road, iar Wrangler este modelul pentru teren accidentat care poate merge si pe strada, evident la fel de bine. Daca aveti in plan achizitia unui astfel de model va sugerez sa ii contactati pe cei de la Auto Italia care au la dispozitie o echipa foarte buna de consilieri si care va pot ajuta sa va gasiti exact modelul care vi se potriveste cel mai bine si sa beneficiati de indrumarea lor pentru a exploata la maxim modelul ales, pentru ca asa cum zicea o cunoscuta reclama “Acolo unde se termina drumul, incepe aventura! 

 

Foto: Dragoș Savu, Alexandru Bucșă, Mircea Manole și Horia Poterășoiu

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro