LOGAN 10 ANI – O SERIE LIMITATĂ CREATĂ EXCLUSIV PENTRU ROMÂNI

 Frontal LOGAN 10 ANI

La 10 ani după lansarea modelului cu cele mai mari cifre de vânzări din Romania, Dacia prezintă o serie limitată dedicată acestei aniversări. Clienții vor fi, cu siguranţă plăcut surprinşi să descopere noutăţile propuse la nivelul designului exterior și interior precum și echipamentele inedite, axate pe confortul la volan.

 

Seria limitată aniversară, denumită sugestiv „LOGAN 10 ANI”, este dezvoltată pe baza nivelului de echipare Lauréate și se prezintă publicului cu evoluții exterioare atractive, dintre care putem enumera:

–       proiectoare fața dublu optice,

–       sistem de semnalizare pe oglinzile retrovizoare,

–       un stripping de culoare neagră la nivelul stâlpului central,

–       protecții laterale de culoare neagră pentru portiere,

–       mască de culoare roșu închis pentru blocurile optice spate,

–       baghetă de decor de culoare neagră pentru bara de protecție spate,

–       jante de oţel de 16’’ Dark Metal.

 

Spațiul interior beneficiază de o tapițerie și o ambianță nouă, precum și de o planșă de bord complet schimbată, dominată de consola centrală care încorporează un echipament prezent în premieră pe marca Dacia și dedicat exclusiv clienților din România, respectiv aerul condiționat cu reglare automată.

 

Clienții vor putea constata o serie de alte schimbări interioare în materie de design și echipamente, dintre care amintim: consola centrală « Noir Brillant », aeratoarele centrale dreptunghiulare cu contur crom satinat, spațiu de depozitare închis in partea superioara a planșei de bord, mânerele ergonomice cu aspect “Noir Bleuté Brillant” pentru ușile din față, geamurile electrice față cu impuls pe partea șoferului (comenzile sunt acum pe portierele ușilor din față), geamurile electrice spate (comenzi pe portierele ușilor din spate dar și pe consola centrala).

 

Printre echipamentele opționale pe care clienții le pot achiziționa pentru un plus de conectivitate și de confort la volan se regăsesc sistemul Medianav cu harta Europei sau regulatorul cu limitator viteza (cruise control) alături de volanul îmbrăcat în piele.

 AC automat LOGAN 10 ANI

Seria limitată „LOGAN 10 ANI” va fi echipată cu două tipuri de motorizări: un propulsor pe benzină (1.2 16V 75 CP) și un altul pe motorină (1.5 dCi 75 CP). Paleta de culori disponibila rămâne cea valabilă pentru actuala gamă Logan.  În ceea ce priveşte preţurile, acestea sunt de 9 400 Euro (TVA inclus) în cazul motorizării pe benzină și de 11 300 Euro (TVA inclus) pentru motorizarea diesel.

 

Și, cum clientul român are toate motivele sa fie mândru de noul său „LOGAN 10 ANI”, o personalizare discretă este prevăzută pe seria limitată pentru a pune în valoare această aniversare istorică a gamei Dacia: pe custode este aplicat un sticker, iar o plăcuţă metalică ce conține logo-ul special al seriei limitate se află pe pragurile din față.

 

Comenzile pentru seria limitată aniversară „LOGAN 10 ANI” se deschid în întreaga rețea de agenți autorizați Dacia începând de mâine, 19 iunie 2014.

 

 

Logan: Modelul care a relansat marca Dacia

 

În iunie 2004, Preşedintele Director General al Grupului Renault de la acea vreme, Louis Schweitzer, prezenta în faţa a 500 de reprezentanţi ai presei internaţionale, reuniţi la Technocentre, modelul Logan. Materializare a proiectului lansat în anul 1999 sub denumirea de cod X90, Logan avea să devină în scurt timp nu doar un indiscutabil succes comercial, ci și modelul care a declanşat în rândurile clienţilor occidentali o nouă atitudine faţă de achiziţia de automobile.

 

Un vehicul modern, încăpător, oferind cel mai bun raport prestaţii/spaţiu interior/preţ din categoria lui – iată ingredientele care au stat la baza unui succes ce a transformat Dacia dintr-o marcă prezentă aproape exclusiv pe piaţa românească, într-un brand internaţional. Logan s-a impus, încă din primul său an complet de comercializare (2005), drept cel mai bine vândut model de pe piaţa auto din România. Dincolo de hotare, berlina produsă la Mioveni a devenit un adevărat simbol de reuşită industrială şi comercială, subiectul a numeroase studii despre evoluţia tiparelor de consum pe piaţa auto occidentală şi, în egală măsură, un punct de referinţă pentru ambiţiile altor constructori auto de a produce un vehicul comparabil.

 Detaliu4 LOGAN 10 ANI

În cei zece ani de carieră de până acum, Logan a cucerit peste 1 400 000 de clienţi din 42 de ţări ale lumii, din Nordul Europei, până în Orientul Mijlociu şi Africa de Nord, fără a uita Oceania şi America Centrală şi de Sud. Ca punct de pornire pentru expansiunea mărcii Dacia, modelul Logan a stat la baza unei întregi familii de modele. Dacă în momentul lansării exista o singură versiune de caroserie (berlină tricorp), cu două motorizări pe benzină (1.4 MPI şi 1.6 MPI), de-a lungul anilor gama a evoluat, ajungând să cuprindă, în 2007, patru variante de caroserie (berlină, break, furgonetă şi pick-up) şi şase motorizări, din care trei pe benzină, una pe GPL şi două diesel. A urmat apoi apariţia celei de-a doua game de modele – Sandero, care a completat succesul Logan în special pe pieţele occidentale.

 

Chiar şi după extinderea numărului de membri ai familiei Dacia (în prezent aceasta cuprinde 8 modele), Logan a rămas un pilon de bază al mărcii pe numeroase pieţe. În Maroc, în Algeria, în Turcia, în Bulgaria şi în alte câteva pieţe din Europa Centrală şi de Est, Logan berlină continuă să fie cel mai vândut model Dacia. În prezent, gama Logan din România cuprinde trei versiuni (Acces, Ambiance şi Laureate), cu preţuri care variază între 6 890 şi 11 400 de euro. Toate atributele care au contribuit la succesul de până acum al modelului se regăsesc în noua serie limitată aniversară, „Logan 10 ani”, pe care clienţii din România o vor putea descoperi în showroom-uri încă de la sfârşitul săptămânii viitoare.

 

 

Data prezentării oficiale :                                                        2 iunie 2004

Începutul livrărilor în România :                                            9 septembrie 2004

Începutul comercializării în Europa Occidentală :                  iulie 2005

Lansarea fazei 2 (Logan I restilizat) :                                       iulie 2008

Lansarea noii generaţii Logan :                                              octombrie 2012

 

Titluri obținute :                                                                     Maşina anului 2005 în Serbia (Logan I) Maşina anului 2013 în România (Logan II)

 

Vânzări totale :                                                            1 400 000 unităţi

 

Principale pieţe (cumul la 1 iunie 2014) :                                România:          497 000

Franţa:             176 000

Algeria:                        168 000

Germania.        113 000

Maroc:             106 000

Turcia:             103 000

Spania:                          31 000

Italia:                 24 000

Belgia:               20 000

Polonia:             17 000