ŠKODA AUTO LA EDIŢIA 2011 A SALONULUI AUTO DE LA GENEVA

  • Noul design corporate şi noul logo introduc o nouă eră a dezvoltării mărcii
  • Un automobil concept, menit să reflecte noul limbaj de design al mărcii
  • Fabia Monte Carlo – un model ediţie specială, care celebrează realizările mărcii în motorsport

Pentru a scoate în evidenţă realizările anterioare şi noua direcţie, Škoda Auto va prezenta noul design corporate la viitorul Salon Auto de la Geneva. După o creştere extrem de dinamică, în ultimii 20 de ani, şi cele mai bune rezultate de vânzări înregistrate în 2010, producătorul din Cehia şi-a impus noi obiective, printre care şi ambiţia de a ajunge la un volum de vânzări de cel puţin două ori mai mare, până în 2018. Mai mult, prezentarea mărcii la eveniment va include un automobil concept, care va reflecta noul limbaj de design Škoda.

Škoda priveşte realizările din trecutul recent ca pe o bază pentru creşteri ulterioare. În afară de portofoliul său actual, Škoda va prezenta un concept care să reflecte noul limbaj de design al mărcii. Automobilul expune forme clar definite şi un simţ puternic pentru detalii, iar noul logo, pe care-l etalează, va fi utilizat pentru toate modelele Škoda, începând cu 2012.

Prezenţa Škoda Auto la ediţia din 2011 a Salonului Auto de la Geneva subliniază noua direcţie a mărcii. Logo-ul tradiţional al săgeţii înaripate are un nou spectru de culori, pentru a arăta mai distins şi mai precis decât oricând. Noul design corporate va fi adoptat în toate comunicările Škoda, dar şi de către dealerii mărcii. În acest scop, designul şi layout-ul showroom-urilor vor fi şi ele modernizate substanţial.

În 2011 Škoda celebrează 110 ani de eforturi în motorsport. Cu această ocazie, Salonul Auto de la Geneva va fi scena unei premiere, Fabia Monte Carlo, un model ediţie specială cu un şasiu cu setări sport, o imagine dinamică ce include accesorii negre şi interiorul cunoscut de la versiunea RS. Acest model va scoate în evidenţă realizările din motorsport ale companiei Škoda şi va transmite şi clienţilor o parte din bucuria adusă de măreţele victorii. Marca a înregistrat un start extraordinar în cel de-al 110-lea sezon petrecut în motorsport  în momentul în care, la sfârşitul lunii ianuarie, Freddy Loix, într-o Fabia Super 2000, a terminat pe locul doi cea de-a 100-a ediţie a Raliului Monte Carlo.