Publicitate

În ultimii ani preferinţele consumatorilor de pe toate pieţele auto din întreaga lume s-au schimbat rapid către vehicule de talie mijlocie şi mică, datorită creşterii gradului de conştientizare a nevoii de protectie a mediului înconjurător la nivel global, precum şi a schimbărilor structurale care au avut loc la nivel economic.

Bazată pe această înţelegere, „Direcţia pentru următorii 10 ani” a fost stabilită. Ceea ce cred ca este cel mai important şi mesajul pe care l-am transmis către toti asociaţii Honda a fost „ să asigurăm produse de calitate clienţilor noştri, cu viteză, accesibilitate şi emisii scăzute de CO2.

“Cu emisii reduse de CO2” reprezintă convingerea noastră bazată pe un simţ puternic al crizei care, ca un producător de mobilitate personală, Honda nu va avea viitor dacă nu vom realiza o reducere semnificativă a emisiilor de CO2.

Automobile

Honda a redus emisiile de CO2 prin avansarea tehnologică a unei game largi de produse, inclusiv motociclete, automobile şi unelte. Honda şi-a luat de asemenea şi angajamentul de a reduce emisiile prin produse care creează energie cum ar fi crearea de panouri solare şi sisteme de cogenerare.

Răspândirea introducerii pe piaţă a sistemului hibrid IMA

Honda a introdus noi modele echipate cu sistemul hibrid compact IMA, original Honda şi anume Insight şi CR-Z. Procentul de vânzări de vehicule hibrid din toate vânzările de autovehicule Honda în Japonia a crescut la 16% în 2009. Honda va accelera introducerea pe piaţă la scară largă a sistemului IMA prin sporirea gamei de modele echipate cu acest sistem.

Honda va introduce în Japonia modele multiple, în principal vehicule de mici dimensiuni, echipate cu sistemul IMA, în termen de aproximativ un an de zile. Primul va fi Hybrid Fit (Jazz în Europa) pe care îl vom introduce pe piaţa japoneză în această toamnă.

Honda va continua, de asemenea, să dezvolte tehnologii de baterii care sunt critice pentru dezvoltarea de vehicule hibride. Următoarea generaţie Civic Hybrid va fi echipată cu produse de calitate şi o baterie litiu ion compactă care va fi aprovizionată de către Blue Energy – o companie mixta intre GS Yuasa si Honda care va începe producţia de baterii din a doua jumătate a acestui an.

Plug-in-hibrid

* Un nou sistem plug-in hibrid pentru vehiculele de mărimi medii şi mari este în prezent în curs de dezvoltare. Vehiculele echipate cu acest sistem nou sunt programate pentru a fi comercializate în 2012 în Japonia şi SUA

* Honda va realiza cu succes cererea clientului, mai precis prin elaborarea şi adoptarea unor sisteme hibrid care sunt adecvate pentru vehicule de diferite dimensiuni şi utilizări.

Motorul pe benzină

* Motoarele cu ardere internă vor rămâne ca sursă principală de energie pentru automobile, şi, prin urmare, Honda va continua promovarea tehnologiilor avansate pentru a îmbunătăţi performanţele şi economia de combustibil a motoarelor cu ardere internă. Honda va incepe in 2012 reînnoirea motorului şi a liniei de transport pentru a îmbunătăţi în continuare economia de combustibil.

Motorul diesel

* Motoarele diesel sunt, de asemenea, eficiente în reducerea emisiilor de emisii de CO2. În plus faţă de motorul 2.2l disponibil în prezent, Honda face progrese în dezvoltarea unor motoare diesel mai mici. Un model echipat cu acest motor diesel mai mic, va fi introdus în Europa în 2012.

Celulele de combustibil electrice

Pe termen lung, celulele electrice de combustibil vor oferi mobilitate extremă. Iar Honda va continua să lucreze la dezvoltarea tehnologică a FCX Clarity, precum şi la sistemele de realimentare pe bază de hidrogen.

Vehicule cu baterie electrică

* Deşi există unele probleme care trebuie abordate, cum ar fi intervalul de timp de încărcare şi reîncărcare, vehiculele electrice cu baterie au potenţialul de a crea o piaţă nouă pentru mobilitate, fără emisii de CO2 în timpul funcţionării. Valorificand tehnologiile stabilite prin dezvoltarea de celule electrice de combustibil, Honda va face progrese în dezvoltarea unui vehicul electric cu baterii cu scopul de a îl pune în uz cât mai curând posibil. Vehiculul electric Honda cu baterie va fi pus în vânzare în Japonia şi SUA în 2012.

Honda va introduce aceste produse, în anul 2012 accelerând introducerea şi răspândirea lor pe piaţa de profil în următorii 10 ani.

Florin Nita

PR & Sales Coordinator

Foto: serenagroup.jp

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro