Salonul auto de la SHANGHAI: Ofensiva Mărcii CITROËN pe segmentul SUV-urilor

La Salonul Auto de la Shanghai din 2017, care își va deschide porțile publicului începând cu 21 aprilie, Citroën începe ofensiva pe segmentul SUV-urilor, la nivel mondial, cu prezentarea a două noi modele. Noul C5 Aircross își face debutul și va fi disponibil în China împreună cu C-Aircross Concept, care prefigurează noul SUV-ul compact al Mărcii, C3 Aircross, a cărui lansare iminentă este stabilită pentru Europa în curând. Aceste două modele noi anunță o nouă generație de SUV-uri prin atitudinea lor și confortul oferit în timpul călătoriei. Marca profită, de asemenea, de salonul auto pentru a se lansa pe segmentul sedan, care rămâne un segment cheie în China. Noul C5, produs și comercializat în China, are un design și o tehnologie avansată pentru un plus de confort. Prezentat la Paris în toamna anului 2016, CXPERIENCE Concept își va face prima apariție în China. Schimbând paradigma în segmentul de top, mașina concept evidențiază toate componentele programului Citroën Advanced Comfort® și prefigurează viitoare modele mari de Citroën. 

 

 

China este o piață foarte importantă pentru Citroën. Marca a vândut mai mult de 250.000 de mașini în 2016, reprezentând aproximativ una din cinci vânzări Citroën în întreaga lume. Dongfeng Citroën își extinde gama, dezvăluind noul SUV C5 Aircross a cărui dată de lansare în China este stabilită pentru a doua jumătate a anului 2017, urmată de producția industrială și lansarea în Europa la sfârșitul anului 2018. Împreună cu noul SUV C5 Aircross, va fi lansat și C-Aircross Concept, care prefigurează viitorul SUV compact ce va fi lansat în Europa la sfârșitul anului 2017: C3 Aircross. Aceste două modele vor susține C3XR, un SUV cu o personalitate puternică și al doilea cel mai bine vândut model al Dogfeng Citroën în 2016, vândut în aproape 150.000 de unități de la lansarea sa din 2015, lucru care a ajutat Marca să beneficieze de creșterea pieței de SUV-uri în China. 

 

Dongfeng Citroën se mândește, de asemenea, cu o gamă completă de sedanuri, incluzând modelul CElysée, recent restilizat și care a vândut 300.000 de unități de la lansarea sa și noul C6, lansat la sfârșitul lui 2016. Citroën își consolidează poziția pe acest segment cu reînnoirea modelului C5 China, un sedan modern și cu personalitate, cu un nivel de confort de referință, care își face debutul la stand. 

 

Citroën oferă un impuls proaspăt ofensivei sale SUV de la Shanghai cu un stand care prezintă perfect transformarea mărcii, cu un adevărat sentiment de „spațiu familial” fiind concentrat pe vizitatori și pe asigurarea stării lor de bine. Citroën profită de salonul auto de la Shanghai pentru a-și lansa campania, intitulată „Citroën inspirat de tine”, confirmând locul de frunte ocupat de rețeaua Citroën în studiul J.D. Power pe 2016 în legătură cu calitatea serviciilor și satisfacția clienților.  

 

 

01. OFENSIVA CITROËN PE SEGMENTUL SUV-URILOR

 

  • PREMIERĂ MONDIALĂ : MODELUL C5 AIRCROSS

Inspirat direct din conceptul de mașină Aircross prezentat în 2015, noul C5 Aircross este un SUV „care pune pasagerii în prim plan”, combinând un design cu personalitate cu un spațiu interior dedicat confortului pentru toți pasagerii. Noul model se distinge, în mod natural, prin atitudinea sa unică, plină de energie și de siguranță. Remarcabil de spațios pentru toți ocupanții, pune în valoare cea mai avansată tehnologie pentru a oferi conducătorilor auto o experiență de conducere mai ușoară și mai sigură și abordează asigurarea confortului într-o manieră modernă.   

Modelul C5 Aircross marchează un pas major înainte în ceea ce privește programul Citroën Advanced Comfort® cu o premieră mondială în ceea ce privește sistemul de suspensie echipat cu „Amortizoare cu Tehnologie Progresivă Hidraulică™”, care beneficiază de o setare unică a suspensiei specifică mărcii Citroën. Tehnologia va fi ilustrată la stand prin intermediul unui simulator care va arata felul în care sistemele filtrează toate imperfecțiunile drumului. Data stabilită pentru lansare este la jumătatea anului 2017 în China și la finalul anului 2018 în Europa, noul C5 Aircross marchând, astfel, ofensiva globală a Citroën pe segmentul SUV-urilor. 

 

  • PREMIERĂ ÎN CHINA : CONCEPTUL C-AIRCROSS

 

Dezvăluit la Salonul Auto de la Geneva, conceptul C-Aircross anticipează viitorul SUV compact al mărcii Citroën, destinat comercializării în întreaga lume, care va fi lansat în Europa la sfârșitul anului 2017 sub denumirea C3 Aircross. C-Aircross Concept își exprimă diferența în lumea SUV-urilor prin atitudinea sa puternică, originală și fresh. Conceptul are un stil unic al caroseriei cu un echilibru perfect între protecție și linii fluide. Silueta modernă pune în evidență volume generoase, subliniate de componente de grafică puternice și colorate, promițând un interior spațios. Culorile și materialele din interior creează o atmosferă high-tech și, în egală măsură, relaxată, totul fiind complet stilizat. 

 

Mașina concept adoptă principiile programului Citroën Advanced Comfort®. Portierele din spate se deschid pentru a dezvălui un interior aerisit, care inspiră un sentiment de aventură, cu o stare de liniște deplină. Cabina are scaune spațioase capitonate și este scăldată în lumină datorită acoperișului panoramic din sticlă. Tehnologia mașinii concept transformă motorizarea într-una fără cusur, cu un design atractiv   pentru afișajul de pe ecranul head-up care se extinde către instrumentarul de bord; un volan cu o singură spiță cu control intuitiv, cameră video pentru marșarier și încărcare prin inducție pentru smartphone. 

 

  • C3- XR: UN SUCCES MAJOR ÎN CHINA

Un SUV care este recunoscut imediat, C3-XR inspiră forță, eleganță și vitalitate. Un concept unic al Citroën, calitatea călătoriei este amplificată de eleganța interiorului, un spațiu mare și primitor pentru șofer și un confort al suspensiei demn de cele mai bune sedanuri. C3-XR este, de asemenea, echipat cu cele mai recente inovații pentru o utilizare mai ușoară, cu tehnologie avansată (incluzând intrare și pornire fără cheie, cameră video pentru marșarier, tehnologie Grip Control) și conectivitate prin intermediul serviciilor telematice de la Citroën. 

 

02. CITROËN ÎȘI CONSOLIDEAZĂ POZIȚIA PE SEGMENTUL SEDANULUI  

  • PREMIERĂ MONDIALĂ : NOUL C5

Citroën prezintă noul C5, un sedan modern și expresiv, conceput pentru cei mai pretențioși clienți din China. Noul model se mândește cu un stil elegant atât la exterior, cât și la interior, ce pune accent pe design și confort. Păstrează și accentuează punctele forte ale modelului C5 anterior.  

 

Partea frontală este expresivă și modernă, specifică mărcii Citroën, cu două nivele de faruri,  incluzând faruri de zi cu tehnologie LED. Încadrate cu crom, lărgesc partea frontală în timp ce evidențiază chevronii. Noul design expresiv și modern al mașinii are tehnologie LED completă. În partea din spate, stopurile mari Matrix LED au un aspect captivant și ajută mașina din punt de vedere estetic cu patru module pe fiecare parte, producând o semnătură luminoasă originală și ușor de recunoscut.  

 

Interiorul este la fel de modern precum exteriorul, cu o evoluție evidentă în ceea ce privește calitatea materialelor și tehnologia. Planșa de bord găzduiește instrumentar de bord de 12” cu setări care pot fi personalizate, cât și un display digital tactil de 8”. Tema designului pe lărgime și cel transversal – un demers clasic al mărcii Citroën și unul care intensifică capacitatea și confortul – este exprimată aici în felul în care a fost ales stilul gurilor de ventilație: pe întreaga lățime a  tabloului de bord, ca o dungă fină care învăluie pasagerii. Consola centrală, mare și poziționată la înălțime, amplifică sentimentul unei călătorii cu un sedan de top. Confortul rămâne un punct forte al modelului C5, cu scaune spațioase și comod, suspensii de neegalat și o acustică optimizată pentru liniștea pasagerilor. Modelul C5 este, de asemenea, echipat cu sisteme folositoare și fiabile de asistență pentru siguranța deplină a pasagerilor, incluzând monitorizarea unghiului mort, asistență pentru menținerea benzii de mers, sistem de alertă în caz de coliziune și vedere 360⁰. 

 

  • PREMIERĂ ÎN CHINA : CXPERIENCE CONCEPT

 

Cu un extraordinar design al caroseriei, care iese în evidență, CXPERIENCE Concept este deosebit și este primul din seria sedanurilor Citroën de talie mare. Caroseria de tip hatchback a mașinii concept și postura  de „salt” emană o puternică energie. Formele caroseriei sunt fluide și armonioase, iar consola scurtă și volanul cu o spiță, plasat la înălțime, evidențiază interiorul spațios. Semnătura luminoasă high-tech este imediat recunoscută atât în partea frontală, cât și în cea din spate, în timp ce forma aerodinamică a caroseriei este consolidată de admisii de aer controlate electronic și de un spoiler mobil. O altă caracteristică a stilului care contribuie la personalitatea unică a conceptului CXPERIENCE ține de portierele turnante din spate care se ridică până la nivelul superior al acoperișului și se deschid  la un unghi perpendicular de 90 ⁰ (în linie cu roțile) pentru un acces mai ușor. Portierele oferă o vizualizare excelentă a cabinei spațioase. Confortul primează, oferind o invitație la călătorie.  

 

Inspirat de arhitectură, decorație și mobilier, cabina conceptului CXPERIENCE este un exemplu de linii contemporane. Punând în evidență materiale premium, este decorat cu o nuanță de  galben citric, sinonim al unei atitudini care invită la prospețime și optimism. Scaunele spațioase și comode oferă un confort și o susținere de neegalat. Ecranul de 19” 16/3 este o trăsătură distinctivă a cabinei. Funcționând ca un centru de control al vehiculului, elimină controlul inutil din partea tabloului de bord și amplifică senzația de lărgime și de spațiu.  

 

03. UN STAND CARE REFLECTĂ TRANSFORMAREA MĂRCII

 

        –     O CABINĂ CARE PREFIGUREAZĂ RESTRUCTURAREA REȚELEI 

 

Citroën este în mijlocul unei transformări globale, cu o strategie de 360⁰ de experiență a Mărcii, care plasează clientul în centrul atenției. Întregul ecosistem al Mărcii este inclus: produse, concesionari, servicii. Dorința de a crea o relație simplă și prietenoasă cu mașina este prezentată la standul de 850m² unde valorile Mărcii care țin de optimism și stare de bine sunt reinterpretate prin materiale de calitate și calde. Aduce vizitatorilor o experință relaxantă și plină de culoare.  

„Casa Citroën” oferă o experiență vizuală și senzorială care anticipează noile concepte de design ale showroom-urilor concesionarilor Citroën. Culorile și materialele disponibile pe seria de modele sunt prezentate ca și când ar fi într-un salon. În ceea ce privește calitatea serviciilor, Dogfeng Citroën a ieșit pe primul loc în chestionarul J.D. Power pe 2016 privind calitatea serviciilor și satisfacția clienților, făcând Citroën singurul constructor de mașini care figurează între primii trei clasați în două clasamente timp de patru ani la rând. Pentru a fi și mai atractivă, întreaga rețea va fi restructurată în spiritul „Casei Citroën”.