The Escape a rulat în avanpremieră europeană în România


Duminică, 23 octombrie, cu doar câteva ore înainte de lansarea oficială pe BMWFilms.com, The Escape, cel mai nou scurtmetraj din seria The Hire, a beneficiat de o proiecţie în avanpremieră europeană în cadrul festivalului Les Films de Cannes à Bucarest. Regizat de Neill Blomkamp (District 9, Elysium), scurtmetrajul plin de acţiune îi are în prim-plan pe starul seriei originale BMW Films, Clive Owen (Closer,Children of Men), care şi-a reluat rolul The Driver, pe Dakota Fanning (War of the Worlds, I am Sam), pe Jon Bernthal (The Punisher, Daredevil) şi pe actriţa nominalizată la Oscar, Vera Farmiga (The Departed, Up in the Air).

the-escape

Noul BMW Seria 5 Sedan a fost şi el în rolul principal. Un BMW 540i a fost automobilul condus de Owen. Noul model a fost anunţat cu numai 10 zile înainte şi urmează să intre pe pieţele din întreaga lume în luna martie a anului viitor.

 

Proiecţia din România a fost singurul eveniment european dedicat noului proiect BMW Films.

 

„The Escape” a închis la Bucureşti oficial festivalul „Le Film de Cannes a Bucarest”, alături de documentarul lui Jim Jarmusch, „Gimme Danger”, o poveste plină de energie despre formaţia rock The Stooges.

the-escape-bucuresti

The Escape este un omagiu adus la a 15-a aniversare a seriei originale The Hire, una extrem de apreciată de critici şi de fani, care a inclus opt scurtmetraje lansate pe parcursul a două sezoane, 2001 şi 2002. Fiecare proiect original BMW Films a fost regizat de unele dintre cele mai buni şi mai strălucitoare talente de la Hollywood şi l-a avut ca protagonist pe Clive Owen, pe atunci un star în devenire, în rolul misteriosului Driver angajat pentru a îndeplini diferite misiuni.

 

The Hire a fost lansat exclusiv online pe BMWFilms.com şi a strâns peste 100 de milioane de vizualizări înainte de apariţia internetului de mare viteză şi lansarea YouTube. Seria a inspirat Festivalul Internaţional de Publicitate de la Cannes, care în 2003 a creat Titanium Lion pentru a onora ideile creative care duc într-o nouă direcţie pentru industrie şi redefinesc peisajul creativ. Pe lângă faptul că a cucerit primul Titanium Lion, filmul a cucerit premiul cel mare în aproape orice competiţie de creaţie. În 2011, seriile au fost desemnate “The Best of the Digital Decade” de către The One Show, după ce în 2009 au fost primite în Clios Hall of Fame. În 2003, seriile “The Hire” au fost introduse în colecţia permanentă a Muzeului de Artă Modernă New York (MOMA).

Comentarii

comentarii