Fara îndoială, noua KIA Cee’d este una dintre cele frumoase hatchback-uri ale momentului. Designerilor le-a reuşit cu adevărat o maşină frumoasă care atrage multe priviri. Însă, cum în cazul automobilelor nu doar aspectul exterior este cheia succesului pentru a atrage clienţi, cei de la KIA au invatat foarte multe dupa succesul primei generatii. Kia a evoluat foarte mult în ultimii ani la capitolul design, iar a doua generaţie Cee’d nu face decât să confirme acest lucru! Desenat de acelaşi om care i-a dat viaţă modelului Audi TT, Peter Schreyer, noul Cee’d are un look foarte modern, atrăgător şi totodată dinamic!
A doua generatie a modelului Cee`d este mai lunga, mai joasa si mai ingusta. Are o aerodinamica mai buna si imbunatatiri vizibile la capitolul eficienta combustibilului. Si tinuta de drum a devenit putin mai ferma, iar acest lucru chiar si pentru o persoana nu atat de familiarizata cu testele auto, inseamna un lucru bun. Per total a primit imbunatatiri la toate capitolele. Haideti sa o cunoastem mai bine!
Designul noii generaţii Cee’d a introdus liniile acutale, foarte inspirate, ale mărcii coreene. Grila frontală este elementul principal, care a devenit deja uşor de recunoscut şi de identificat drept o parte inalienabilă a noilor modele Kia. Generaţia nouă aduce o siluetă mult mai aerodinamică decât precedenta, fapt care o face şi mai atrăgătoare. La partea spate, blocurile optice seamana cu cele de la Astra, mai ales la linia inferioară a acestora, dar totuşi sunt bine încadrate în designul maşinii.
Capota maşinii are două nervuri masive pe părţile laterale, care pun în evidenţă arcurile roţilor şi fac modelul să pară mult mai musculos. Totuşi, cee’d arată mult mai bine cu blocuri optice dotate cu LED-uri, iar acestea sunt disponibile doar începând cu cel de-al treilea nivel de echipare. De asemenea, şi jantele de aliaj uşor scot în evidenţă doza de sportivitate, care sensibilizeaza şi mai mult pe clientii tineri.
Designul interior al noii generaţii cee’d este cu mult mai sofisticat şi elevat decât al predecesoarei sale. Şoferul este cel pus în centrul atenţiei, cu un bord dedicat în totalitate acestuia. Consola centrală este şi ea asimetrică, având un contur care sfârşeşte brusc în partea stângă, lăsând un spaţiu liber. Toate doar de dragul unor forme mai originale. Ergonomia maşinii este bună, toate comenzile fiind poziţionate intuitiv şi fiind uşor de operat.