Patrik Flodin a trebuit sa treaca peste o sperietura zdravana pentru a-si asigura a doua victorie de la inceputul sezonului 2010 al P-WRC . Flodin se afla la conducere cu un avans de peste doua minute cu doar doua probe speciale ramase . Cu 5 km ramasi din penultima proba , puntea spate a Subarului Imprezza a cedat si acesta a fost nevoit sa termine proba si cei 10.83 km ai ultimei speciale cu rotile spate descentrate .
Armindo Araujo, campionul in exercitiu al PWRC , a terminat Raliul Iordaniei pe locul secund, pilotand un Mitsubishi Lancer. El s-a luptat cu Flodin pentru victorie, dar dupa prima zi a raliului s-a confruntat cu probleme de setare a masinii. Realizand ca nu va putea sa se impuna in Iordania , Araujo a continuat raliul fara sa forteze cu scopul de a-si asigura locul al doilea .
Nicholai Georgiou , reprezentantul Pirelli Star Driver pentru Orientul Mijlociu in 2010, a inceput campania din PWRC cu un incurajant loc 3 , reusind sa se adapteze la comenzile Lancer-ului sau . Acesta a incheiat raliul cu un avans de aproape 1 minut in fata lui Spyros Pavlides, a carui masina a ramas fara putere pe PS 17, filtrul de aer al Imprezei sale fiind blocat cu nisip.
Clasamentul general dupa 3 etape arata astfel :
1. | ![]() |
58 |
2. | ![]() |
50 |
3. | ![]() |
18 |
4. | ![]() |
18 |
5. | ![]() |
16 |
6. | ![]() |
15 |
7. | ![]() |
15 |
8. | ![]() |
12 |
9. | ![]() |
12 |
10. | ![]() |
12 |