Drept la replici tampite

Noi suntem cei de la federatie. Facem o multime de lucruri bune pentru motorsportul romanesc. Validam rezultate, facem sedinte, comisii, intruniri. Descindem la curse ca si cum noi am inventat apa calda si cateodata chiar suntem crezuti. Dar cel mai bine stim sa formulam drept la replica. Aici Cancan si Libertatea trebuie sa ia lectii de la noi. Sau poate de la Elena Hirtan care alta treaba nu are decat sa gaseasca galceava in orice. Si pentru ca niciunul din noi nu o tempereaza si nu-i spune “termina fato cu tampeniile astea” ci dimpotriva, Elena se delecteaza cu formulari bombastice despre ce i se pare ei ca lezeaza imaginea federatiei.

 

Si dupa parerea ei cam orice lezeaza imaginea acestei institutii care nu e firma lui tata, “e totusi un organism oficial care face… si drege…. si este recunoscut de ANST” bla bla. Daca un ziarist nu se acrediteaza cu o mie de ani inainte de Gala Campionilor nu poate sa vina. Cum adica sa filmeze el si sa dea pe post o stire despre motorsport?! Fara acreditare nu poate intra. Dupa ce tot noi ne plangem ca nu e mediatizare. 

 

 

Daca un ziarist face o gafa legata de motorsport, Elena noastra ne spune ca ala e un idiot, noi o credem imediat si dam un “drept la replica” de ii sta mintea in loc si lui Grivei. Nici macar intr-un comunicat oficial al federatiei draga noatra Elena nu stie scrie denumirea completa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 sau 2011 care o fi. E cu Dunlop la sfarsit, da? Daca nici noi nu scriem corect denumirea asta, de ce ne mai miram ca etapele de coasta de la Ranca se numesc raliu?

 

Pline de trairile intense ale ego-ului profesional al Elenei, comunicatele “drept la replica” sunt cele cu care marsaluim fitosi si ne zicem ca suntem pe pozitii. Ca avem o atitudine demna de o federatie.  Ar fi interesant sa dam un comunicat cu numarul de accidente dintr-un an competitional si cu o statistica minunata care sa ateste ca motorspotul este unul din cele mai sigure sporturi. Ca mai multe accidentari se intampla la aerobic decat pe probele de raliu. Ar fi interesant sa facem multe lucruri constructive dar noi preferam sa dam o replica unei greseli neinsemnate decat sa dam un comunicat care intr-adevar sa fie preluat de media.  Daca n-ar fi Ponta sau vreun motociclist ratacit pe probe, ar fi vai de mediatizarea noastra! Nu-i nimic, nu ne pasa!

 

Noi, cei de la Federatie suntem niste de oameni de bine si ne place cum Elena ne duce cuvantul mai departe si de aceea ne meritam soarta de tinta a batjocurilor celor care mai au treaba cu motorsportul.

 

                                                               Cu drag, un Frasinel care nu are curajul sa-si dezvaluie identitatea.

 

 

N.Red : Fumurile lui Andrei sunt doar ale lui. Nu sunt si ale noastre pentru ca noi avem masini pe benzina!

13 thoughts on “Drept la replici tampite”

  1. Vreau un text/articol de-a lui Olaru sa vad cum scrie cineva care "intelege" presa!!!! Si mai ales ma intereseaza atitudinea lui fata de ceva. Nu de alta dar sa mai invat si eu ceva!!Ceva decent daca se poate ,nu "rautacisme"!

  2. In primul rand, eu nu am inteles "cine e" news.ro, ce sa mai zic de autorul articolului.

    Adevarul e oricum la mijloc. FRAS ar trebui sa emita drept la replica, dar cand peceste PRO TV-ul, nu un site mai mult sau mai putin anonim.

  3. Atotstiutorii de la "federacie" nu stiu sa incadreze masinile in clase, coeficientul turbo e mai ceva ca teoria relativitatii pt dumnealor, de foame inghit chiar clase intregi, ce sa le mai ceri PR si mediatizare?!

Comments are closed.