Masina este practic noua, construita in 2011, a participat la 2 etape de slalom paralel.
Renault Clio 1995 1.8 16v F7P 722 (din fabrica fara catalizator si sonda lambda – mare ajutor in caz de remapare / chiptuning / aprindere custom), cutie JB3. La origine masina a fost 1.4 75 CP adusa din Franta, caroserie impecabila, fara pic de rugina; s-a pastrat doar caroseria, toata mecanica este de 1.8 16V.
– Rollbar sudat, teava speciala grosime 3,2 si diametru 54;
– Motor 1.8 16V desfacut complet si revizuit :
o Schimbate curea distributie, pompa apa, curea accesorii, role, fise bujii, bujiile, ulei, filtre, capac delco, rotor;
o Schimbate simeringuri supapa, garnitura chiulasa, garnitura termostat, garnitura de baie (toate Victor Rainz), garnitura admisie si evacuare (Glaser);
o Schimbate simeringuri palieri, pompa apa Airtex, garnitura capac culbutori;
o Supape noi, chiulasa planata, facute scaunele la supapa, segmenti Goetze, cuzineti Kolbenschmidt de palier si de maneton, arbore rectificat;
o Schimb complet lichid servo, coliere benzina, furtun radiator;
o Schimbat traseu filtru aer, filtru aer sport; o Refacut complet cablaj motor;
– Amortizoare fata Boge cu arcuri Eibach, amortizoare spate KW, modificate special pentru macadam si complet revizuite;
– Schimbate ambreiaj, placa presiune, rulment;
– Scut special pentru macadam;
– Evacuare directa fara toba intermediara 50;
– Coloana de directie noua;
– Bord custom cu butoane pentru principalele functii (pornire, pompa benzina, ventilator, etc.);
– Sistem de alimentare modificat :
o Rezervor mic, in portbagaj;
o Conducte benzina trase prin caroserie;
– Usurata foarte mult, curatata, fete usi decupate, plexiglas la hayon si geamurile laterale spate;
– Schimbate burdufe planetare;
– Puse suruburi mai mari / piulite / saibe / intarite prinderile la puntea spate si la ansamblul H fata (cadrul motor), ranforsata si intarita toata masina;
– Ceasuri bord originale 16v;
– Schimbate conducte frana, cabluri, papuci, prezoane roata, furtune frana;
– Schimbate ansamblu fata H, radiator, caseta directie 16v, pompa frana + servo 16v, fuzete, bascule, discuri, bara stabilizatoare 16v;
– Revizuiti etrierii, schimbati suportii de motor si de cutie;
– Montat punte spate cu discuri;
– Schimbate bucse, pivoti, bielete, capete de bara;
– Volan OMP;
– Extinctor OMP;
– Scaun GA, suporti scaun GA, omologare 2018;
– Centura GA in 6 puncte omologare 2016;
– 4 gume macadam Fedima noi 165/70/14 medii pe jante Speedline Turbines 14”;
– 2 gume macadam second 14″ pe jante de tabla;
– pentru strada jante albe Speedline 14″ aliaj cu gume 185/60/14.
Masina este colantata conform regulamentului FRAS actual. Se da si motorul si mecanica originala de 1.4 Contra cost pot asigura si suspensie de asfalt. Se poate vedea si testa in Tarlungeni (10 km langa Brasov).
Gata de start, pret 3000 EUR. Geo, 0723.564.934