Fiind primii care am anuntat ca Raliul Argesului 2010 se va tine ( in ciuda tuturor carcotasilor) , ba mai mult pe celebrul Transfagarasan si ca se anunta a fi unul incendiar , ne-am gandit ca dupa terminarea acestuia, sa aflam cateva din secretele organizarii .
Inainte de publicarea regulamentelor, Norris se “ arata increzator in faptul ca Raliul Argesului 2010 va fi cel mai mediatizat raliu din Romania . ” . Chiar nu cred ca cineva mai are in acest moment curajul sa-l contrazica !
Ce presupune organizarea unui raliu, cum s-a desfasurat Raliul Argesului 2010 din punctul de vedere al organizatorului si ce suprize ne pregateste acelasi organizator pentru primele doua etape din Campionatul National de Viteza – Muscel Racing Contest 2010 puteti afla din interviul de mai jos :
Motorsportnews.ro : Din punctul dumneavoastra de vedere , cum s-a desfasurat Raliul Argesului 2010 ?
Norris Mageanu : Cand am citit prima data intrebarea am crezut ca este simpla…am sters deja de 5 ori ceea ce am scris si inca nu stiu ce sa raspund…trebuie sa facem o analiza ca sa stim cum s-a desfasurat…cu siguranta a fost un raliu de tinut minte si un etalon pentru o vreme. Si asta nu o spun doar eu, o spun si gladiatorii din arena automobilismului sportiv.
Motorsportnews.ro :Ce presupune organizarea unui raliu : cu cat timp inainte incepe munca , cum reusiti sa atrageti sponsorii, care este bugetul minim necesar, cati oameni sunt implicati si in ce constau indatoririle acestora ?
Norris Mageanu : Raspunsul la aceasta intrebare as prefera sa-l detaliem, daca vreti, dupa Muscel Racing Contest, care deja ne preseaza 🙂
Motorsportnews.ro : Cat ati reusit sa dormiti in saptamana in care s-a desfasurat raliul ?
Norris Mageanu :Nu stiu…indeajuns de putin 🙂
Motorsportnews.ro :In cifre cum ati caracteriza Raliul Argesului ?
Norris Mageanu : Pe scurt : 66 de masini prezente la Raliul Argesului(44 de concurenti, 2 forlighteri, 20 de invitati),peste 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi, organizatori), 200 de oameni de ordine si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), peste 200 sute de mecanici din echipele tehnice, peste 130 de concurenti, 70 de oameni, 2 freze, 4 cilindrii compactori, 4 multifunctionale cu perii, 3 incarcatoare, zeci de basculante cu asfalt s-au aflat in saptamanile premergatoare raliului pe Transfagarasan pentru reamenajarea soselei – s-au folosit peste 2500 de tone de asfalt .104 persoane si 47 de organizatii media nationale si locale au primit acreditari de presa, in plus 28 de canale media au solicitat fluxul de informatii referitor la aceasta competitie. Astfel, Raliul Argesului 2010 mai stabileste un record si in privinta prezentei presei la eveniment.
Motorsportnews.ro : S-a putut face o estimare a spectarorilor prezenti pe probele speciale ?
Norris Mageanu : peste 10.000 de spectatori au asistat sambata, 8 mai, la probele speciale de pe Transfagarasan si peste 5000 de spectatori au asistat in pofida reprizelor de ploaie la Rally Show-ul de duminica, 9 mai din centrul Pitestiului (info de la jandarmi, cu oameni cumulati pe intreaga durata a evenimentului).
Motorsportnews.ro :Nici nu va reveniti ca trebuie sa va pregatiti pentru Muscel Racing Contest 2010 . Ce surprize ne mai pregatiti ?
Norris Mageanu : Daca vi le spun, nu mai sunt surprize…va scriu totusi ca se pare ca va veni Giri (n.r. Dan Girtofan) sa faca niste teste fie cu o alta masina fie doar cu cateva tipuri de suspensii pe care le va monta pe masina lui si ca masina lui Lucien Hora va fi aliniata la start cu pilot cu tot..La fel si “batranele doamne” si intrucat s-au simtit foarte bine la Pitesti unele din vedetele prezente la Raliul Argesului vor veni si la Campulung.
Motorsportnews.ro :Va vom vedea anul acesta la vreo etapa de Viteza in Coasta ?
Norris Mageanu :Acum nu imi doresc decat sa organizez…mult si bine. As concura totusi daca s-ar face o coasta la Capra !
Credit foto : Raliul Argesului 2010