Publicitate

Echipajele Napoca Rally Academy si-au anuntat intentiile pentru raliul de casa, a treia etapa a Campionatului National de Raliuri “Dunlop”, Raliul Clujului “Star Lubricants”, care se desfasoara vineri si sambata.

 

 

Obiectivul team-ului clujean este clar: sa castige in competitia echipelor. Este raliul nostru de casa, asa incat Napoca Rally Academy este obligata sa incerce sa castige si sa pastreze primul loc in clasamentul echipelor in campionat. Stim ca nu va fi usor, dar suntem increzatori ca putem aduna suficiente puncte pentru a invinge in aceasta etapa, a declarat liderul echipei, Tempesta.

 

 

In ceea ce priveste echipajul Tempesta/ Dorin Pulpea, pilotul Napoca Rally Academy afiseaza un optimism moderat: Suntem pregatiti, Clujul ne-a plact  intotdeauna, in ultimii doi ani am mers foarte bine atunci cand nu am avut probleme, la finalul fiecarei probe speciale terminata am avut timpi buni. Avem doar doua semne de intrebare. Unul se refera la vreme: se pare ca vom avea parte de descarcari electrice si averse de ploaie precum cea de miercuri si acest lucru va influenta cu certitudine evolutia fiecarui concurent. Al doilea se refera la faptul ca Raliul Targu Mures a fost doar un mini-raliu si nu ne-a dat certitudinea ca putem termina o cursa normala intreaga fara probleme tehnice. Am muncit pentru asta, dar nu vrem sa zicem prea multe pana nu vom trece linia de sosire. Putem insa sa-i asiguram pe fanii nostri ca vom da tot ce putem, a spus Tempesta.

 

 

Castigator anul trecut la Cluj si de inca trei ori in editiile anterioare, Bogdan Marisca, alaturi de copilotul sau Sebastian Itu, se arata acum rezervat cu privire la sansele unei noi victorii. Chiar daca nu vom avea parte, din nou, de ninsoare ca si la Brasov si Targu Mures, factorul meteo va juca un rol decisiv in desfasurarea ostilitatilor pe un traseu rapid, ingust si alunecos, crede Bogdan: Va fi o cursa dificila. Din punctul meu de vedere Raliul Clujului se desfasoara pe unul dintre cele mai dificile trasee din tara. Atat din perspectiva calitatii asfaltului, cat si datorita nisipului ramas pe suprafata drumului de iarna trecuta. Este un  traseu de viteza dar foarte ingust. Pe de alta parte, sunt aceleasi 5-6 masini care se lupta pentru titlu, plus ca la Cluj va participa si pilotul maghiar Csaba Spitzmuller, care va veni aici cu noul model de Mitsubishi Evo X. E greu de anticipat, deci, ce se va intampla, mai ales ca sunt doar 100 de kilometri de proba speciala, asa incat, daca faci o greseala, nu prea mai ai timp sa recuperezi. Se anunta incalzirea vremii si averse de ploaie, probele sunt la zeci de kilometri de oras, astfel ca ne expunem din nou riscului de a alege prost cauciucurile. Asta e, sunt aceleasi conditii pentru toti concurentii, speram sa facem o cursa buna si sa reusim un rezultat bun, declara, prudent, Bogdan Marisca.

 

 

In schimb, pentru Danny Ungur si Tony Avram, ecuatia este simpla: a treia etapa a sezonului trebuie sa reprezinte a treia victorie la clasa 19. Ne dorim maximum de puncte si la raliul de casa. Raliul Targu Mures a fost pentru toti sportivii si cred ca si pentru fani, un raliu cum nu ne mai dorim vreodata. Imi doresc sa nu mai ploua, imi doresc sa pilotez din nou cu placere, in conditii normale, fara evenimente neplacute. Pentru noi obiectivul este simplu, este acelasi pentru toate etapele, l-am anuntat la inceputul sezonului: sa castigam la clasa 19”, a punctat Danny.

 

 

Si echipajul Vlad Cosma/Florin Dorca isi doreste un raliu fara incidente si, mai ales, sa urce  pe prima treapta a podiumului grupei, pentru prima oara in acest sezon. Este insa foarte important sa tremine raliul cu masina intreaga, pentru ca saptamana viitoare  pe tanarul pilot al Napoca Rally Academy il asteapta o mare provocare. Dupa un raliu greu dar scurt la Targu Mures ne intoarcem acasa la propriu si pornim in forta in cursa de la Cluj. Daca pana acum conditiile meteo au incurcat socotelile, speram ca la Cluj sa avem parte de  un raliu insorit si pe asfalt uscat sa putem sa punem in valoare performantele micului C2. Acum avem si o oarecare referinta, stim care este nivelul la clasa 6 si stim ca putem sa ne batem pentrul locul 1, mai avem nevoie doar de putina inspiratie. Probele Raliului Clujului ne plac foarte mult si stim sa fim foarte rapizi pe ele, dar, totodata, ascund foarte multe capcane care te pot scoate din lupta pentru victorie sau chiar din cursa.  Noi vom incerca sa ne ferim de probleme si sa mergem cat mai tare dar in siguranta, sa terminam cu masina intreaga pentru ca duminica, dupa acest raliu, plecam in Ucraina la etapa de IRC, Rally Yalta, anunta, Vlad, surpriza.

 

 

Si Florin Tincescu isi propune sa paseasca din nou , impreuna cu copilotul sau, Dan Hatigan pe podiumul juniorilor Cupei Dacia. Desi a avut un parcurs excelent in primele doua etape, Florin este, totusi, frustrat ca, la Targu Mures,  a pierdut locul trei la  Cupa,  la doar 4 zecimi de secunda, din cauza conditiilor meteo. Targu Mures a fost un raliu care s-a terminat prea devreme datorita zapezii neasteptate in luna mai. Ne bucuram ca am terminat , dar suntem putin tristi ca am pierdul locul 3 la Cupa Dacia, pe ultima speciala, datorita ploii. Cu bune, cu rele ne-am indeplinit totusi obiectivul: acela de a ramane pe drum.  La Cluj avem acelasi obiectiv: sa parcugem cat mai multi kilometri, sa ramanem pe drum si speram la un nou loc pe podiumul debuntatilor din cadrul Cupei Dacia,  a declarat Florin.

 

 

 

Mezinul echipei, Simone Tempestini, alaturi de experimentatul sau copilot, Lucio Baggio,  revine cu un tonus foarte bun in in Campionatul National de Raliuri al Romaniei, dupa ce nu a luat startul in etapa precedenta, neputand lipsi de la scoala: Ma bucur ca am revenit, a fost greu sa stau pe tusa la Targu Mures si sa trebuiasca sa merg la scoala. La fel ca tatal meu, consider si eu Clujul ca fiind a doua mea casa, deci este raliul meu de acasa, unde trebuie neaparat sa fac o figura frumoasa. La Brasov am mers destul de bine, dar am facut cateva greseli. Acum am ca obiectiv sa merg la fel de bine, dar fara sa mai fac acele erori”, a spus Simone.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro