„Baneasa Rally Show”, superspeciala lunga de 1,5 km, ce a inaugurat Raliul „Tara Barsei” Dunlop-Klar Professional, a saptea etapa din cadrul Campionatului National de Raliuri Dunlop, competitie organizata sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, a fost un succes, mii de spectatori asistand la demonstratia oferita de echipaje.
Primul a fost Gergo Szabo, care are la dipozitie un bolid nou, un Mitsubishi Lancer Evo X, el devansandu-i, pe un podium provizoriu, pe Valentin Porcisteanu (Mitsubishi Lancer Evo IX), cu 2 secunde si pe Manu Mihalache (Mitsubishi Lancer Evo IX), cu 2.7 secunde. Marco Tempestini (Mini John Cooper Works S2000), Bogdan Marisca (Mitsubishi Evo 9) si Dan Girtofan (Subaru Impreza), ceilalti favoriti la titlu, au terminat superspeciala pe pozitiile 4, 6, respectiv 7. In superspeciala s-a inregistrat si primul abandon al cursei, Bogdan Cornea (Dacia Logan) fiind nevoit sa se retraga din cauza un unor probleme tehnice.
Gergo Szabo a castigat detasat superspeciala, desi inca nu s-a acomodat in totalitate cu noul sau bolid. „Mai sunt unele setari de pus la punct, dar a fost foarte bine”, a spus Szabo, care a continuat: „Cursele de la Brasov nu au fost cu noroc pentru mine. Dar, acum sper sa fie altfel. Am iesit din lupta pentru titlu si nu mai am nici o presiune. Voi merge sa ma distrez cat mai mult si voi incerca sa cunosc cat mai bine masina. Acesta este obiectivul meu in etapele ce au mai ramas. Sa ma distrez si sa ma acomodez total cu noul bolid”.
Valentin Porcisteanu, liderul la zi in clasamentul general, nu vrea sa forteze inutil pe macadamul din „triunghiul” forestier, mai ales ca orice pas gresit in aceste ultime trei etape poate insemna enorm la final. „Este foate simplu. Vom merge cu cap, intrucat unde nu este cap, vai de masina”, a punctat Porcisteanu.
Daca ar fi sa ne luam dupa ultimii ani, pentru Bogdan Marisca acum incep emotiile. Nu de alta, dar pe final de sezon pilotul clujean a fost lovit de ghinion si, in mod sigur, ar fi avut mai multe titluri in palmares daca…. „Pe superspeciala a fost bine, chiar daca la un viraj am nimerit treapta a treia, in loc de prima. Ce va fi pe macadam, vom vedea. Sper sa am noroc”, a punctat pilotul clujean.
Marco Tempestini a venit la editia din 2011 a Raliului „Tara Barsei” Dunlop Klar Professional cu un superb John Cooper Works S2000. „Masina este extraordinara. Din pacate, traseul a fost prea ingust si nu am putut sa mergem la maximum. Pe macadam, situatia se va schimba, mai ales ca m-am obisnuit cu noul bolid. Sper sa scap de problemele tehnice, cu care m-am confruntat in trecut la acest raliu”, a spus Tempestini.
„Baneasa Rally Show” a fost doar inceputul, intrucat batalia adevarata pentru puncte se va da maine, pe macadam. Cum situatia este extrem de stransa in fiecare clasament, pilotii vor merge la maximum, iar cei care vor alege sa mearga pe speciale, nu vor avea ce regreta.
Ordine de start sambata 3 sept. Raliul Tara Barsei
Raliul „Tara Barsei”Dunlop – Klar Professional. Parteneri
Cea de a saptea etapa a Campionatului National de Raliuri – Dunlop, competitie organizata sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv este sustinuta de:
Parteneri oficiali: GOODYEAR DUNLOP TIRES ROMANIA si KLAR PROFESSIONAL
Partener principali: LUKOIL, COLINA, ORANGE
Parteneri: Baneasa Shopping City, Hotel RAMADA, DEMENTOR, AXIS Security, Magnolia Shopping Center
Eveniment organizat cu sprijinul: Directiei Silvice Prahova, Primariei si Ocolului Silvic Sacele, Serviciului de Politie Rutiera Brasov, Serviciului de Politie Rutiera Prahova, Inspectoratului Judetean de Jandarmi Brasov, Inspectoratului Judetean de Jandarmi Prahova, Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta Brasov, Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta Brasov, RAT Brasov
Parteneri media: Zile si Nopti, KISS FM