Publicitate

Dupa prima bucla din cea de a doua etapa Raliului Aradului 2012, lider in clasamentul comun romano-maghiar este, surprinzator, David Botka, care, cu al sau Mitsubishi Evo IX R4 face deja legea pe macadamul aradean. „Credeati ca am venit aici sa ne plimbam? Masina are o pedala, numita acceleratie, care trebuie apasata pana la fund. Am mers la limita pe toate virajele, pentru ca am venit aici sa castig. Fortez la maximum si daca masina nu va tine, asta e. Eu nu merg cu jumatati de masura”, a spus Botka.

 

Al doilea in clasamentul open este Elek Istvan, care scoate tot ce se poate din al sau Mitsubishi Evo 9, fiind la doar 6.4 secunde in spatele lui Botka. Podiumul este incheiat de Herczig Norbert (Skoda Fabia S 2000), care nu poate face fata asaltului declansat de cei doi piloti Mitsubishi. Interesant este faptul ca bolizii pilotilor maghiari au ajuns in parcul service cum bolizii intacti si, putin sterse, ar putea fi puse la expozitie.

 

Primul reprezentant al intrecerii interne, Francois Delecour este abia pe locul 6, la 19.5 secunde in spatele liderului. „Masina a mers perfect, totul a fost in regula. Dar nu pot sa inteleg cum de un Mitsubishi poate merge atat de tare. Este ceva incredibil.”, a spus Delecour, referindu-se la evolutia primilor doi clasati.

 

Al doilea in clasamentul general din cadrul campionatului national este Gergo Szabo (pe 9 la open, la 44.5 secunde fata de lider), dar dublul campion national a decis ca la Arad sa nu forteze. „Am decis sa mergem exact cat trebuie de tare pentru a ne mentine in fata. De aceasta data, nu ne asumam riscuri si vrem sa ajungem cu masina intreaga la final”, a punctat pilotul maghiar.

 

Valentin Porcisteanu, liderul clasamentului general, are o evolutie departe de asteptari, fiind departe de fruntea cursei. Pilotul pitestean este abia pe 12 la open, la 1:01.0, in spatele liderului, si pe trei in intrecerea interna. „Este bine pana acum. Mergem exact cum ne-am propus si suntem multumiti de ce am facut. Mai este loc pentru a forta, dar nu vad rostul. Pana acum, este bine asa”, a spus Porcisteanu.

 

Dan Girtofan (Skoda Fabia S2000) a avut probleme cu praful, cu masina, care a alunecat, cu directia si, dupa patru probe speciale este abia pe locul 16 la open, la 1:15.6 in spatele primului loc, si doar pe 6 in campionatul national. In puncte, in campionatul national, in ordine sunt: Simone Tempestini (Subaru N15), Daniel Ungur (Sbaru Impreza N15), Vlad Cosma (Citroen C2R3 Max), Sebastian Barbu (Citroen DS 3).

 

Clasament general dupa 4 probe speciale:

 

  1. Botka (Mitsubishi Evo IX R4) – 17:52.3; 2. Elek (Mitsubishi Evo IX) +6.4, 3. Herczig (Skoda Fabia S2000) + 12.2, 4. Kazar (Mitsubishi Evo IX) + 13.1, 5. Hadik (Subaru Impreza R4) + 17.1, 6. Delecour (Peugeot 207 S2000) + 19.5, 7. Turan (Ford Fiesta S2000) + 20.3, 8. Butor (Mitsubishi Evo X R4) + 28.2, 9. Szabo (Skoda Fabia S2000) + 44.5, 10. Matics (Mitsubishi Evo IX RS) + 50.8, 11. Balogh (Mitsubishi Evo IX) +55.5, 12. Porcisteanu (Mitsubishi Evo X R4) + 1:01.0, 13. Keleti (Mitsubishi Evo X) + 1:02.4, 14. Tomita (Mitsubishi Evo IX) + 1:12.1, 15. Ostvath (Mitsubishi 9) + 1:14.3.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro