Publicitate

Raliul Aradului 2012 a debutat cu superspeciala de pe kartodrom, un traseu lung de 2,8 kilometri, cu o suprafata de rulare mixta, asfalt si macadam. Cel mai rapid a fost Herczig Norbert (Skoda Fabia S2000), ocupantul primului loc in clasamentul general maghiar terminand in 2:31.2, mai rapid cu 1.4 secunde fata de Turan Frigyes (Subaru Impreza R4), podiumul fiind incheiat de Botka David (Mitsubishi Evo IX R4), la 1,5 secunde fata de castigatorul superspecialei.

Primii reprezentanti ai Campionatului National de Raliuri Dunlop, Francois Delecour (Peugeot 207 S2000) si Gergo Szabo (Skoda Fabia S2000), au terminat superspeciala cu acelasi timp, 2:33.5, situandu-se pe locurile 4, respectiv 5. Apoi, „Top 10” a fost completat de piloti maghiari, primul roman, Edwin Keleti (Mitsubishi Evo X) fiind abia pe locul 11, la o distanta de 7,3 secunde fata de primul loc, dar, totusi, pe podium in campionatul romanesc. Ierarhia in intrecerea interna a fost completata de Marco Tempestini (Skoda Fabia S2000) – 2:38.7, Bogdan Marisca (Mitsubishi Evo IX) – 2:40.00, Daniel Ungur (Subaru Impreza STI) – 2:41.4, Valentin Porcisteanu (Mitsubishi Evo X R4) – 2:43.3, Simone Tempestini (Subaru N15) – 2:42.5, Dan Girtofan (Skoda Fabia S2000) – 2:42.8 si Rares Tomita  (Mitsubishi Evo IX)  – 2:42.9.

 

Astfel, primul „meci” a fost castigat, la scor, sa spunem asa, de pilotii maghiari, care s-au impus, fara probleme, in fata romanilor. Dar, maine va fi ziua cea mai lunga a cursei de la Arad si multe se pot schimba. Mai ales ca anul trecut, pe macadamul aradean, pilotii maghiari au „cazut” pe capete.

 

Rezultate PS 1h

 

Ordine Start Sambata 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro