Publicitate

Lewis Hamilton a adus o nouă dublă Mercedes la finalul unui weekend dramatic, preluând conducerea în ultimele tururi ale cursei după ce ocupantul pole-position, Charles Leclerc de la Ferrari a început să aibă probleme. Primii trei au avut strategii diferite cu două opriri, într-o cursă caracterizată de multe variații tactice, și un grad ridicat de degradare a pneurilor.

MOMENTELE CHEIE

  • Înainte de a avea probleme, avansul lui Leclerc a fost atât de mare încât a putut efectua a doua oprire fără să piardă conducerea. El a obtinut punctul aferent celui mai rapid tur.
  • Sebastian Vettel a încheiat pe cinci după trei treceri pe la boxe, ultima in urma unui incident.
  • A fost o luptă tensionată între Mercedes și Ferrari, ambele echipe încercând să se depășească prin intrarea la boxe, în cele două rânduri.
  • Deși au fost folosite mai multe strategii, toți piloții au luat startul pe soft, în afară de pilotul Williams, Robert Kubica.
  • Singurul pilot care a urmărit o strategie cu o singură oprire a fost Daniel Ricciardo de la Renault, dar care s-a retras când mai erau de parcurs câteva tururi.

CUM AU PERFORMAT PNEURILE 

  • HARD C1:. A fost utilizat de un singur pilot – Carlos Sainz de la McLaren – dar cum aproape toată lumea a vizat efectuarea a două opriri, acest lucru a fost mai puțin relevant azi.
  • MEDIUM C2: Acest pneu a reprezentat elemental cheie al cursei pentru Leclerc, care a rulat ultimele două stinturi de medium, la fel ca și alți piloți precum, Max Verstappen de la Red Bull. Hamilton a utilizat medium o singură dată, la finalul cursei.
  • SOFT C3: Ricciardo a utilizat această compoziție pentru aproape jumătate de cursă: liderul campionatului Valtteri Bottas a fosy singurul finalist de pe podium care a utilizat soft la finalul cursei.

„Așa cum a spus și Lewis Hamilton, Charles Leclerc merita victoria azi, dar problemele sale au fost parte a unui grand prix cu adevărat dramatic și imprevizibil, în care strategia a jucat un rol cheie. Atât Ferrari cât și Mercedes și-au calculat opririle astfel încât să-și poată depăși adversarul, dar avantajul de performanță al lui Leclerc a făcut posibil ca el să oprească a doua oară fără să piardă conducerea. Am văzut o gamă largă de strategii: de fapt, doar două echipe au avut exact aceeași strategie pentru ambii piloți. În afara celor din față am văzut de asemenea câteva performanțe notabile din partea unor piloți precum Lando Norris, care a obținut primele sale puncte pentru McLaren.” declara MARIO ISOLA – HEAD OF F1 AND CAR RACING.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro