Publicitate

Motocicliştii care au urcat pe podium la etapa finală a Campionatului Naţional de Enduro, competiţie desfăşurată duminică, 4 septembrie, în zona Lupeni-Straja, au primit fiecare câte un premiu mai neobişnuit. “Am dorit ca sportivii să plece de la noi cu o amintire frumoasă, în tradiţia locurilor şi de aceea în locul obişnuitelor cupe, i-am răsplătit cu obiecte de artizanat, cărbuni din mina Lupeni, încastraţi în roţi miniaturale de enduro, confecţioante din lemn”, a spus Sorin Sandu, din partea clubului oragnizator Comexim R Lupeni.

 

 Concursul de la Lupeni a desemnat şi campionii sezonului 2011, ei sunt Marton Szilveszer (E1), Ervin Kovacs (E2) şi Paul Frăţilă (E3). Deşi această clasă este cea la care evoluează Mani Gyeneş, pilotul Vectra Racing nu a putut participa la toate etapele campionatului, datorită faptului că aleargă în Campionatul Mondial de Rally Raid, unde are mari şanse să termine pe locul doi la clasa Open.

 

Munţii Parângului au răsunat de zgomotul motocicletelor de competiţie, concurenţii având de parcurs 120 de kilometri în fiecare din cele două zile de concurs, coborând din staţiunea Straja în municipiul Lupeni, pentru proba speciala de motocros, pentru a se lupta apoi cu speciala de enduro, o urcare lungă de patru kilometri.

 

Sorina Sandu, prima româncă în Campionatul Mondial de Enduro a evoluat practic la ea acasă,  alături de băieţi, reuşind să se claseze pe locul trei la clasa E1, dar şi să obţină al cincilea timp dintre toţi concurenţii pe speciala de motocros. Noua campioană naţională la fete este chiar sportiva cu care Sorina a făcut echipă la Red Bull Romaniacs, Andrea Goga. Originară din Râşnov şi legitimată la clubul Vectra Racing, Andrea a fost victima unei accidentări, fracturându-şi două coaste, dar chiar şi aşa, ea nu a ezitat să urce pe podium, în aplauzele motocicliştilor prezenţi la competiţie, pentru a-şi ridica premiul. 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro