Publicitate

Calificările au fost incredibil de strânse, 14 concurenţi sosind în interval de o secundă. Toni Elias, afectat încă de accidentul suferit în antrenamente, s-a plasat în pole position cu motocicleta sa Gresini Racing Moriwaki, ajungând cu puţin înaintea campionului din 2009 la clasa 125cc, Julian Simon (RSV). Stefan Bradl (Suter) şi Alex de Angelis (Force GP210) au întregit prima linie.

Luând startul de pe poziţia a noua din 41, Tomizawa (19 ani) a asistat la ciocnirea din prima tură dintre Bradl şi De Angelis; a avansat apoi spre fruntea plutonului fruntaş format din Elias, Debon şi Cluzel, preluând conducerea în tura 6 din 20.

La mijlocul cursei, avea un avans de 1,5 secunde, pe care şi l-a extins treptat până la 4,5 secunde la final. Debon (FTR ) şi Cluzel (Suter) au ocupat următoarele trepte ale podiumului, după ce au făcut schimb de locuri pe tot parcursul ultimelor cinci ture.

Elias s-a menţinut pe poziţia a patra în ciuda accidentării suferite. „E ca un vis”, a declarat Tomizawa sărbătorind prima sa victorie de Grand Prix, „mi-aş dori să dureze o veşnicie, e superb!”

„Prima cursă Moto2 ne-a depăşit toate aşteptările”, a declarat Jeremy Ferguson de la Dunlop. “Primii 14 concurenţi de pe grila de start s-au calificat în interval de o secundă, iar între primii zece clasaţi la finalul cursei au fost mai puţin de 20 de secunde. Au fost folosite atât anvelopele faţă, cât şi spate pe care le-am adus la Quatar, deşi majoritatea concurenţilor au optat pentru o versiune dură pe faţă şi medie-dură pe spate.

Anvelopele s-au comportat deosebit de constant pe durata întregii curse, timpii lui Tomizawa variind cu mai puţin de 0,5 secunde pe parcursul celor 20 de ture.”

Următoarea cursă: Marele Premiu al Japoniei, Motegi, 25 aprilie.

FOTO: p-zaz.com

Izabella GHITA
Senior PR Manager
GRUPUL DOI

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro