MINI Summa Cum Laude îşi propune să valorifice un moment special, cu o valoare afectivă deosebit de mare – achiziţionarea primului automobil. MINI este o marcă cu o tradiţie bogată, de peste 50 de ani, dar care a păstrat o imagine tânără, plină de viaţă. MINI Summa Cum Laude este un proiect care se adresează unui grup ţintă tânăr şi educat, care se identifică foarte bine cu spiritul mărcii: extrovertit, plin de viaţă, cu o identitate proprie puternică. Oferta se adresează studenţilor (de la facultăţile româneşti sau din afara ţării), masteranzilor, doctoranzilor, cadrelor universitare sau celor care au absolvit studii superioare în ultimii trei ani. Este vorba de un public educat, dinamic, cu iniţiativă, care merită un automobil pe măsură.
Oferta este valabilă pentru modelele MINI One, MINI Cooper, MINI One Convertible şi MINI Cooper Clubman şi are în prim-plan un avantaj client de până la 6700 Euro. Toate modelele beneficiază de cea mai nouă ofertă de finanţare MINI Financial Services: MINI Select. În aceste condiţii, MINI One este disponibil la un preţ de 10550 Euro fără TVA sau o rată de la 65 Euro fără TVA. Campania este valabilă pentru 249 de automobile şi este valabilă până la 1 septembrie 2012.
MINI Summa Cum Laude se bazează pe un mecanism unic, care îşi propune să folosească potenţialul viral al Social Media. Pentru a beneficia de ofertă, cei interesaţi trebuie să acceseze o aplicaţie dedicată de Facebook care poate fi accesată direct la adresa http://www.firstmini.me sau prin http://www.facebook.com/MINI.Romania. Utilizatorul trebuie să creeze şi să posteze o carte poştală MINI pe propriul profil Facebook şi să invite doi prieteni în program pentru a debloca cuponul. Cu acesta utilizatorul poate beneficia de MINI Summa Cum Laude la orice dealer MINI din România. Suplimentar, acesta trebuie să facă dovada înmatriculării într-un program universitar, să prezinte diploma de absolvire sau să facă dovada că este cadru universitar.
„Din acest moment, al startului campaniei, nu ar mai trebui să existe vreo îndoială: MINI este accesibil şi pentru studenţi. Sau mai ales pentru ei. Am creat un produs cu preţ atractiv şi cu finanţare fără competiţie pe piaţă pe acest segment cu intenţia de a felicita şi a încuraja studenţii, profesorii şi tinerii antreprenori. MINI este tânăr, dinamic, diferit; grupul ţintă exclusiv pentru care am creat un MINI disponibil la 10.000 euro este tânăr, dinamic şi, cel mai important, uşor si natural diferenţiabil în mulţime. Ne aşteptăm să vedem spre final de an, în urma acestui program, multe MINI-uri Summa Cum Laude parcate în faţa facultăţilor din întreaga ţară…” a declarat Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România.