Publicitate

Inaugurată în anul 1993, AutoItalia Group, importatorul mărcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Abarth, Infiniti şi Jeep,  împlineşte anul acesta 18 ani de existenţă pe piaţa din România. Pentru a sărbători acest moment, AutoItalia Group dă startul unei noi campanii promoţionale ce oferă reduceri de până la 18% pentru mai mult de 400 de vehicule aparţinând tuturor mărcilor.

 

Campania se va derula sub titulatura Masini Alese. Cu Inima., noul slogan al AutoItalia Group, in toate cele 32 de showroomuri din cadrul reţelei naţionale de concesionari. Pe ecranele TV va rula incepand de vineri, 11 noiembrie.

 

 

Prin noua campanie, AutoItalia Group va promova nu numai oferta promoţională dar şi noile concepte ce vor defini din acest moment mărcile din portofoliu care, deşi foarte diferite, au însă un numitor comun: un stil propriu ce le confera o identitate clara si puternica dar şi o veritabilă plăcere de a le conduce.

 

  • Fiat, simbolizat de spiritul tipic italian La Dolce Vita, este atrăgător prin design, distractiv ca şi concept si accesibil ca preţ
  • Fiat Professional este apreciat pentru eficienţă şi funcţionalitate.
  • Alfa Romeo, întotdeauna recunoscută pentru tradiţia sportivă şi pentru designul inimitabil.
  • Abarth, un mini supercar temperamental si accesibil ca preţ.
  • Lancia oferă în premieră stil de viaţă american şi eleganţă italiană.
  • Maserati este simbolul luxului şi al performanţei italiene desăvârşite.
  • Jeep este esenţa libertăţii şi a aventurii, acum cu un nou design şi performanţe avansate.
  • Infiniti înseamnă desing unic, tehnologie de ultimă generaţie şi performanţă inspirată, toate desăvârşite prin perfecţionismul tipic japonez.

 

Campania este activă până la epuizarea stocului.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro