Disponibil din luna noiembrie, noul model Honda CR-V este construit pe punctele forte ale predecesorului său, fiind mai eficient, mai funcţional, oferind un grad sporit al confortului şi manevrabilităţii.
Testat intensiv de inginerii Honda pe drumurile europene, cel de-al patrulea CR-V, disponibil în versiunea cu tracţiune 4×2* sau tracţiune 4×4, este mai performant datorită îmbunătăţirilor aduse motorizărilor pe benzină, dar şi diesel, obţinându-se o reducere semnificativă a emisiilor de CO2. Noul CR-V vine şi cu o serie de tehnologii pentru siguranţă activă şi pasivă, care fac mai sigură deplasarea.
“Noua generaţie CR-V este adaptată cerinţelor şi nevoilor clientului european, ţinând cont de elementele apreciate de aceştia: siguranţa maşinii, eficienţa şi accesibilitatea. Îmbunătăţirile aduse noului CR-V pornesc de la design, până la eficientizarea consumului şi a manevrabilităţii. CR-V este în 2013, modelul pe care ne vom concentra activitatea, deoarece segmentul SUV este singurul segment de pe piaţa auto cu o traiectorie uşor ascendentă”, declară Alexandru Guşeţoaia, Director de Vânzări Honda Trading România.
Echilibru perfect între un vehicul şi un SUV, noul CR-V se distinge prin designul exterior, îmbunătăţit special pentru piaţa europeană prin stilizarea barei de protecţie, care evidenţiază aspectul dinamic, prin luminile de zi şi stopurile cu LED. De asemenea, parbrizul a fost repoziţionat cu 60 mm mai în faţă, iar capota are un nou design, fiind îmbunătăţită vizibilitatea.
Şi la nivelul designului interior, experţii Honda s-au orientat către creşterea siguranţei şi o mai mare funcţionalitate, spaţiul interior fiind mai ergonomic şi mai eficient cu finisări de înaltă calitate.
O atenţie deosebită a fost acordată reducerii zgomotului produs de motor şi a zgomotelor stradale. Astfel, au fost aplicate materiale de insonorizare pe podeaua habitaclului, iar materiale fonoabsorbante au fost aplicate pe hayon, în pasajele roţilor posterioare şi pe capotă. Noul CR-V reduce cu 3dB zgomotul din cabină, comparativ cu actualul model.
Honda CR-V este disponibil atât în varianta cu cutie manuală, în 6 trepte, cât şi în cea automată, în 5 trepte. De asemenea, CR-V este prezent cu două motorizări: 2.0 i-VTEC (disponibil cu tracţiune 4×2* sau 4×4) şi 2.2 i-DTEC. Ambele motorizări reduc cu până la 12% nivelul emisiilor de CO2, comparativ cu modelul actual şi sunt echipate cu sistemele Idle Stop, ECO Assist şi ECON.
CR-V are suspensie de tip MacPherson pe faţă şi suspensie multi-link pe spate, oferind un echilibru ideal de confort şi calităţi de SUV. De asemenea, un centru de greutate coborât sporeşte stabilitatea autovehiculului pe şosea. Noul CR-V este echipat cu o serie de tehnologii care măresc siguranţa deplasării şi a conducerii, precum sistemul Vehicle Stability Assist, TSA, CMBS, Adaptive Cruise Control, sau AFS.
Modelul CR-V a fost lansat în 1995 şi a fost prima generaţie modernă de SUV-uri de oraş. Model global, prezent în peste 160 de ţări, CR-V s-a vândut în peste 5 milioane de unităţi. Din 1997 Honda CR-V este prezent şi pe piaţa europeană, devenind în scurt timp cel mai apreciat model de către cumpărători. CR-V a evoluat, până în 2012, în patru generaţii, care au fost îmbunătăţite constant.