- Noul model va profita de succesul global al celui mai popular autovehicul Chevrolet
- Cruze hatchback consolidează renumele de producător de top al Chevrolet în Europa
- Unul dintre cele şapte modele noi lansate în anul aniversar
Modelul de serie Cruze hatchback va fi lansat în premieră mondială la ediţia cu numărul 81 a Salonului Auto Internaţional de la Geneva, în perioada 3 – 11 martie.
În decembrie anul trecut Chevrolet a câştigat pentru prima dată Campionatul Mondial de Turisme. Succesul înregistrat de Chevrolet în WTCC a dovedit potenţialul dinamic şi calităţile modelului Cruze, în timp ce lansarea noii versiuni hatchback cu 5 uşi, pe lângă cea sedan, este o altă dovadă a intenţiei Chevrolet de a îmbunătăţi raportul calitate-preţ.
Numărul de autovehicule Cruze vândute anul trecut l-a depăşit pe cel înregistrat de modelul Aveo, devenind astfel cel mai bine vândut autoturism Chevrolet pe plan global. De la lansare, în primăvara anului 2009, modelul Cruze sedan a fost bine primit pe pieţele din toată lumea şi a fost întâmpinat ca o schimbare a strategiei mărcii, clienţii fiind atraşi de stilul coupe, de calitatea construcţiei, de cele 5 stele obţinute la testele NCAP şi de manevrabilitatea dinamică. De asemenea, autovehiculul a fost ales „Autovehiculul AUTOBEST al anului 2010” de către un juriu compus din cei mai importanţi jurnalişti auto din Europa Centrală şi de Est.
Lansarea noului Cruze hatchback reprezintă un pas critic în Europa, conform lui Wayne Brannon, Preşedinte şi Director Executiv al Chevrolet Europe. „Modelele hatchback joacă un rol critic pe multe pieţe. În total, segmentul de autovehicule compacte din Europa reprezintă aproximativ un sfert din piaţa totală, în timp ce modelele hatchback reprezintă aproximativ 65% din acel volum.” „Noul Cruze hatchback întăreşte dorinţa Chevrolet de a fi considerată una dintre principalele mărci din Europa şi este un autovehicul care are un raport calitate-preţ mai bun decât al unor concurenţi mai cunoscuţi.”
Noul Chevrolet Cruze hatchback cu cinci uşi va fi pus în vânzare în Europa la jumătatea anului 2011, iar preţurile vor fi anunţate cu puţin timp înainte de data lansării.