PEUGEOT SUBLINIAZA INTERESUL PENTRU TENIS

 

Timp de 33 de ani, Peugeot a avut parteneriate cu turneul de tenis de la Roland Garros și a fost furnizorul oficial al turneului. Din 2016, marca a fost, de asemenea, un partener Platinium al Turneului Mondial ATP, cât și furnizorul oficial de mașini al evenimentului. Peugeot tocmai a evidențiat rolul său major în tenisul din întrega lume cu o echipă nouă de ambasadori internaționali, un parteneriat extins cu turneul de tenis de la Roland Garros și noi actiuni de divertisment cu tematica acestui sport, care folosesc realitatea virtuală și care pot fi experimentate la reprezentanta marcii – Peugeot Avenue, Paris.

 

Noi ambasadori internaționali

 

În 2017, Peugeot reunește o echipă internațională, intergenerațională, formată din cincisprezece ambasadori care promovează noua strategie de tenis a mărcii: „Generație Noua, Senzații Noi”. Paisprezece jucători internaționali de tenis se vor reuni sub conducerea unui cunoscut antrenor: brazilianul Gustavo Kuerten.

Acești jucători sunt:

– Lucas Pouille, Gilles Simon, Jérémy Chardy, si Alizé Cornet pentru Franța

– Alexander Zverev pentru Germania

– David Goffin pentru Belgia

– David Ferrer, Fernando Verdasco, Pablo Carreño, Roberto Carballés, si Nicolas Almagro pentru Spania

– Jamie Murray pentru UK

– Juan Martin Del Potro si Leonardo Mayer pentru Argentina

 

Pentru turneul de tenis de la Roland Garros, două reclame și un film vor face cunoscută această nouă echipă și semnătură a mărcii în lumea tenisului.

 

Parteneriat extins cu turneul de tenis de la Roland Garros

 

Marca își extinde parteneriatul cu FFT ( Federația Franceză de Tenis) în 2017. Peugeot este un sustinator premium al turneului de tenis de la Roland Garros, devenind unul dintre cei trei parteneri de importanță majoră ai turneului împreună cu BNP Paribas, sponsorul oficial al evenimentului și Emirates, care este, de asemenea, este un partener premium al turneului de tenis. Din acest motiv, marca a devenit mai vizibilă pe panourile laterale, pe panourile din spatele jucătorilor și pe echipamentul de suport al fileului. Nu numai că Peugeot este partener pentru Turneul Mondial ATP, dar este, în prezent, și furnizorul oficial pentru mai mult de treizeci de turnee din circuitul ATP. Intre 14 si 21 Mai, la Italian Open, vor fi disponibile pentru jucători, VIP-uri, oficiali și publicul general în jur de o sută de mașini oficiale. Noile SUV-uri Peugeot 3008 și 5008 vor fi, de asemenea, expuse.

 

Turneul de tenis de la Roland Garros vine la showroom-ul Peugeot Avenue din Paris

 

Până la sfârșitul lunii iunie, showroom-ul Peugeot Avenue Paris este cuprins de entuziasmul turneului de la Roland Garros. Cu un kit de realitate virtuală și un controller, vizitatorii pot juca un meci de tenis 3D în împrejurimile noului teren acoperit (Terenul Philippe Chatrier) al complexului de la Roland Garros, ca un fel de avanpremieră, avand posibilitatea sa distribuie experiențele lor si pe canalele social media. În cadrul unui teren de zgură, vizitatorii pot descoperi și alte produse ale turneului de tenis și să admire noile suv-uri 3008 și 5008, care fac parte din flota oficială de vehicule care transportă jucătorii la turneul de tenis de la Roland Garros.

Peugeot Avenue Paris: 136, avenue Champs-Elysées 75008 Paris

Tag-uri: #PeugeotAvenue #Drivetotennis

 

PEUGEOT: o experinţă de condus stimulantă şi satisfăcătoare, un design suplu şi calitate fără compromis, exprimă angajamentul mărcii faţă de clienţii săi şi contribuie la emoţia pe care fiecare model Peugeot o oferă. Operând în aproape 160 de ţări cu mai mult de 10 000 de puncte de vânzare, vânzările Peugeot au crescut cu 12.3% ajungând la 1 919 460 de vehicule vândute în întreaga lume. Peugeot combină standardele exacte, alura şi emoţia pentru a fi o marcă de top, cu o dimensiune globală. Cea mai recentă performanță sportivă a mărcii PEUGEOT obținută într-o competiție auto legendară, care datează din 1889, s-a concretizat în acest an cu o victorie triplă pentru noul PEUGEOT 3008 DKR, în Raliul Dakar.