Publicitate

Modelul BMW M3 cu numărul e concurs 56, pilotat de Joey Hand (SUA) şi Dirk Müller (Germania), a încheiat pe locul al doilea prima ediţiei a Grand Prix-ului de la Baltimore, etapă în American Le Mans Series, şi astfel au mărit avansul pe care BMW Team RLL îl are în clasamentele constructorilor, piloţilor şi echipelor la categoria GT. Porniţi de pe locul al treilea al grilei modelelor GT, cei doi au parcurs 70 de tururi de-a lungul cursei de două ore desfăşurată pe traseul urban Inner Harbour din Baltimore.

Cursa s-a încheiat dezamăgitor pentru maşina care a deţinut pole positionul clasei GT, modelul BMW M3 GT condus de Bill Auberlen (SUA) şi Dirk Werner (Germania), după ce o manevră de depăşire efectuată de un alt competitor s-a dovedit a fi exagerat de optimistă, iar Auberlen – aflat la şefia întrecerii – a fost trimis în tête-à-queue când mai erau doar 38 de minute din cursă. Până la acel moment, modelul BMW M3 GT #55 nu a coborât în nici un moment mai jos de locul al doilea, Werner fiind lider în primele 18 tururi ale competiţiei. Un pit stop efectuat la momentul potrivit, chiar înainte de prima neutralizare a cursei, i-a oferit lui Auberlen ocazia primei victorii din acest sezon, dar nu a fost să fie. Retrogradat pe locul al optulea, pilotul BMW a recuperat cât a putut şi în final a încheiat pe locul al cincilea, păstrând astfel poziţia a treia în clasamentul campionatului. Etapa a opta din American Le Mans Series va avea loc la 17 septembrie, pe circuitul din Laguna Seca.

 

Bobby Rahal (Team Principal):Categoric, suntem mulţumiţi de locul al doilea obţinut de modelul BMW M3 GT #56, dar adversarii de la Corvette nu ne-au făcut ziua uşoară. Îmi pare rău pentru Dirk şi Bill, care au fost acroşaţi pe când se îndreptau spre o clasare excelentă. Nu trebuie să uităm că ne-am clasat constant pe podium şi acest lucru este excelent pentru clasamentul piloţilor, dar şi pentru cel al echipelor şi cel al constructorilor! Acum urmează aventura de la Laguna Seca Raceway.

 

Joey Hand (pilot BMW M3 GT #56):Startul a fost unul haotic. Am vrut să fiu sigur că modelul nostru BMW M3 GT nu se va alege cu multe zgârieturi şi că-i voi oferi lui Dirk o maşină bună şi capabilă de performanţă. Totul a funcţionat în regulă, chiar dacă am pierdut ceva timp când a trebuit să ies pe spaţiul de degajare în virajul 1. Am forţat pentru a sta aproape de ceilalţi. În timp ce mulţi au luat startul cu probleme la pneuri, cauciucurile noastre Dunlop au funcţionat din ce în ce mai bine, aşa că am luat avans. Apoi Dirk a încheiat cursa într-o manieră fantastică.”

 

Dirk Müller (pilot BMW M3 GT #56): “Acum nu mai trebuie să forţăm la maximum pentru victorie. Tot ceea ce avem nevoie sunt clasări care să ne aducă puncte multe comparativ cu adversarii direcţi – şi aşa ceva am reuşit astăzi. La început, această cursă a fost dificil de urmărit. În acest moment al campionatului, este esenţial să nu-ţi asumi riscuri inutile. Joey nu s-a implicat în dueluri copilăreşti, preferând să ne menţină în lupta pentru podium. Pentru mine a fost o situaţie dificilă şi chiar am vrut să câştig această cursă. Dar, încă o dată, nu am vrut să riscăm peste măsură, aşa că locul al doilea ne-a plasat în faţa concurenţei. Un nou rezultat excelent. Urmează Laguna Seca şi Road Atlanta – ştiu că este anul nostru!

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro