Soarele a strălucit şi traseul a fost uscat pentru proba specială Power Stage de închidere a raliului – în lungime de 5,16 kilometri, între Ste Agnès şi Col de la Madone -, dar acest lucru nu a însemnat că a fost un tronson uşor. Drumurile au fost virajate şi înguste şi toate echipajele ştiau că va fi dificil. Sordo a stabilit al patrulea timp, în timp ce Campana a fost al zecelea, în ciuda faptului că modelul MINI John Cooper Works WRC a avut probleme la servodirecţie. Proba specială a fost cea de-a 18-a a raliului, care a avut 433,36 kilometri de tronson cronometrat şi o distanţă totală de 1.780,47 kilometri. Primii trei clasaţi s-au oprit în Place du Palais Princier, la intrarea în Palatul Princiar, acolo unde a avut loc festivitatea de decernare a trofeelor, apoi Sporting Club a fost gazda dineului care a consfinţit încheierea competiţiei.
Podiumul obţinut de echipajul Dani Sordo – Carlos del Barrio este cu atât mai valoros, cu cât MINI a sărbătorit 45 de ani de la ultimul succes repurtat în Raliul Monte Carlo. În 1967, finlandezul Rauno Aaltonen şi navigatorul britanic Henry Liddon au triumfat în competiţia monegască, cei doi aflându-se în cockpitul legendarului Mini Cooper S, model care mai câştigase în 1964 şi 1965.
“Sunt mulţumit de rezultat. Este unul deosebit atât pentru mine, cât şi pentru echipă. Cred că decizia crucială a fost în privinţa alegerii pneurilor pe care le-am utilizat în ziua a treia, când am întâlnit zăpadă pe traseul specialei 12. Petter (Solberg) a pierdut timp în comparaţie cu mine pe acel tronson şi acest lucru a fost foarte important, pentru că trebuie să fim corecţi şi să recunoaştem că nu am fost mai prudenţi, iar el era rapid. Fără acea probă specială, situaţia ar fi fost mult mai strânsă. Să termin pe locul al doilea pentru a doua oară, pentru noua noastră echipă, este foarte, foarte bine.” declara la final Dani Sordo.