Publicitate

Cea mai motivanta cupa monomarca si cu un sprijit nemaintalnit pana acum din partea unui importator, Citroen Racing Trophy Romania reprezinta singura competitie unde premiile pot sa-ti aduca beneficii reale . Ceea ce a reusit sa faca aceasta cupa monomarca in Romania a fost sa egalizeze performantele masinilor si sa scoata in evidenta talentul pilotilor, existand probe speciale din cadrul unui raliu la finalul carora timpii realizati de concurenti sa se incadreze in aceasi secunda.

Premiile totale puse in joc, pentru o etapa, se ridica la 15.300 de euro, primului loc fiindu-i alocati 4.000 de euro. Este singura competitie care beneficiaza de sprijinul echipei campioane mondiale si cel mai potrivit trofeu in care poti participa cu o masina de curse destinata bugetelor din Romania .

Pentru a afla toate detaliile , dar si noutatile si surprizele pe care Citroen Romania le pregateste concurentilor din Citroen Racing Trophy , le-am adresat acestora cateva intrebari ale caror raspunsuri le puteti gasi in interviul de mai jos  :

Motorsportnews.ro : Ce inseamna Citroën Racing Trophy si cum se desfasoara in Romania ?

Citroen Romania : Citroën Racing Trophy este o initiativa a departamentului Competitii Clienti de la Citroën Racing, in colaboare cu partenerii Total si BF Goodrich, si se desfasoara in 13 tari din Europa, inclusiv in Romania. Proiectul a demarat anul trecut si a inclus ultimele trei etape din Campionatul National de Raliuri, iar in 2010 sunt incluse toate etapele din calendar, inclusiv Sibiu Rally Show. Scopul programului este acela de a-i sustine pe pilotii care concureaza cu modelele Citroën C2 R2 si Citroën C2 R2 Max si de a le premia performantele obtinute la grupa A.

Motorsportnews.ro : Din punct de vedere al regulamentului , ce presupune Citroën Racing Trophy ?

Citroen Romania : Regulamentul sportiv este unul foarte simplu, iar cel tehnic are la baza specificatiile tehnice ale modelelor Citroën C2 R2 si Citroën C2 R2 Max. Pilotii inscrisi in trofeu trebuie sa afiseze pe masina, conform unei scheme de branding, logo-urile partenerilor acestui proiect. In rest, pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy trebuie sa respecte regulamentele oficiale FRAS si regulamentele particulare ale fiecarui raliu. Taxa de inscriere in trofeu este de 1.300 Euro (cu TVA inclus), suma in care sunt incluse toate echipamentele necesare pentru pilot si copilot (combinezoane, lenjerie ignifuga, tricouri, camasi, jachete, geanta si caiet copilot). Premiile oferite sunt cele mai mari din Romania si se acorda in functie de clasarea la grupa A: locul 1 – 4.000 Euro, locul 2 – 3.000 Euro, locul 3 – 2.500 Euro, locul 4 – 2.000 Euro, locul 5. – 1.500 Euro, locul 6 – 1.000 Euro, locul 7 – 800 Euro, locul 8 – 500 Euro. In plus, fata de editiile anterioare, dupa fiecare etapa pilotii primesc si puncte dupa sistemul 10-8-6-5-4-3-2-1, iar la finalul sezonului primii trei clasati primesc inca 4.000 Euro, 2.000 Euro, respectiv 1.000 Euro.

Motorsportnews.ro : Citroën Racing Trophy Romania se afla deja la a doua editie . Care este feedback-ul pe care l-ati primit de la concurenti , atat anul trecut cat si in 2010 ?

Citroen Romania : Nu este chiar a doua editie tinand cont ca anul trecut trofeul a inclus doar ultimele trei etape. Anul acesta este primul sezon complet si obiectivul nostru este sa atragem cat mai multi piloti sa concureze cu modelele Citroën C2 R2 sau C2 R2 Max. Pilotii inscrisi au fost incantati de premiile puse in joc, dar si de faptul ca beneficiaza de suportul Citroën Racing.

Motorsportnews.ro : Din cate stim  Citroën Racing poate trimite inginerii sai pentru a-i ajuta pe sportivii romani sa-si seteze masinile . In ce mai consta implicarea Citroën Racing (Franta) in Romania ?

Citroen Romania : Pana acum inginerii Citroën Racing au fost prezenti la doua etape din Campionatul National de Raliuri si vor veni ori de cate ori este nevoie. Avem in plan ca inaintea Raliului Sibiului sa organizam, pentru pilotii din Citroën Racing Trophy Romania, o sesiune de teste pe macadam care sa-i ajute sa-si pregateasca masinile pentru aceasta suprafata, tinand cont de faptul ca ultimele patru etape ale sezonului vor fi pe macadam. Toti piloti inscrisi in trofeu isi pot comanda piese originale, prin intermediul Colina Motors – partenerul tehnic al Citroën Racing Trophy Romania, si au acces la ultimele evolutii tehnice oferite de Citroën Racing pentru aceste modele.

Motorsportnews.ro : Pentru Citroën Romania ca si organizare ce presupune acest trofeu ?

Citroen Romania : Tinand cont de implicarea Marcii in Campionatul Mondial de Ralirui, Citroën Romania a decis in urma cu doi ani sa se implice si la nivel local in raliuri sustinand Raliul Sibiului si apoi Sibiu Rally Show. Cand a aparut ideea organizarii, la nivel european, a unui astfel de proiect, Citroën Romania a decis ca este oportuna organizarea acestuia si in Romania. La nivel local partenerii nostri sunt Colina Motors, responsabili de partea tehnica a trofeului, si Nick Racing, importatorul de anvelope BF Goodrich de competitie.

Motorsportnews.ro : Ce va propuneti pentru sezonul 2010 ca si organizatori ai Citroen Racing Trophy in Romania?

Citroen Romania : Prin Citroen Racing Trophy vrem sa convingem cat mai multi piloti sa foloseasca masinile preparate de Citroen Racing in Campionatul National, dar in acelasi timp sa sustinem si sporturile cu motor din Romania. Tinand cont de sistemul de premiere din trofeu suntem sigur ca si alti piloti vor dori sa participe. Un exemplu este si Mihai Lacatus care, incepand cu Raliul Targu Mures, va concura in acest trofeu cu un Citroen C2 R2.

Motorsportnews.ro : Sunt si alte suprize pe care le pregatiti concurentilor sau fanilor?

Citroen Romania : Daca s-ar cunoaste surprizele dinainte, atunci nu ar mai fi surprize. Credem ca prin tot ceea ce a facut Citroen Romania, inclusiv in Campionatul National de Raliuri, respecta sloganul „Creative Tehnologie” al Marcii.

Mai multe detalii puteti gasi pe siteul importatorului Citroen in Romania : www.citroen.ro

Sau pe siteul oficial Citroen Racing : www.piecescitroensport.citroen.com

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro