Pe langa nenumaratele vesti nu tocmai fericite din motorsportul romanesc , datorate crizei financiare , avem si o veste buna . Titi Aur a gasit in 2010 mijloacele necesare sa revina in forta in Campionatul National de Raliuri . Mai mult, acesta va face parte dintr-o echipa alaturi de campionul in exercitiu Gergo Szabo .
Saptamana viitoare, joi la ora 14:00 , va avea loc lansarea oficiala a noii echipe , lansare ce se va desfasura in incinta Romexpo . Se poarta discutii pentru crearea unei echipe marite , alaturi de cei de la Jack Daniels RT , dar la momentul publicarii interviului nu este nimic confirmat .
Titi Aur a participat anul trecut in Campionatul National de Viteza in Coasta , clasandu-se la finalul acestuia pe locul 5 in Clasamentul Open si pe locul 4 in cadrul Grupei H , reusind doua victorii in etapele de la Sinaia dar avand parte si de mult ghinion la ultimele doua prezente , fiind nevoit chiar sa nu se mai prezinte la ultimele 5 .
Mai multe despre proiectele lui Titi Aur pentru sezonul 2010 puteti afla din interviul de mai jos :
Motorsportnews.ro : Cum ai reusit sa revii in CNR , intr-un moment in care altii se retrag ?
Titi Aur : Niciodata nu a fost prea usor sa atragem sponsori in automobilism, cu atat mai mult in aceasta perioada de criza este si mai greu. In 2009 nu am participat in campionatul de raliuri pentru ca nu am avut buget suficient si experienta anului 2008, cand am incercat sa fac campionatul cu bani mai putini. Pentru 2010 cred ca voi beneficia de o conjunctura favorabila si anume agentia The Group cea care se ocupa de imaginea sponsorului meu din ultimii 2 ani , Cosmote. Aceasta a considerat ca asocierea numelui Cosmote cu Titi Aur si raliuri ar fi benefica. Avand aceasta baza importanta de buget am reusit sa mai atragem si alti parteneri: Smailo,Nike,Dinasty. Spun ca am reusit pentru ca actualul meu copilot Karoly Borbely, de profesie specialist in marketing, s-a implicat foarte mult in organizarea echipei pentru anul aceasta .
Motorsportnews.ro : Care va fi componenta exacta a echipei , cine sunt sponsorii care va sustin si cine se va ocupa de asistenta tehnica ?
Titi Aur : Componenta echipei nu este inca definitivata, dar campionul en-titre Szabo Gergo va face parte din aceasta echipa si echipa lui tehnica impreuna cu 2 membri ai echipei mele se vor ocupa si de asistenta tehnica, masina de curse fiind proprietatea lui Gergo.
Motorsportnews.ro : Cu ce masini plecati la drum in 2010 si care sunt obiectivele pentru acest an ?
Titi Aur : Sigur vor fi doua Mitsubishi Evo IX, grupa N si obiectivul va fi obtinerea de rezultate cat mai bune si daca va fi posibil locul I.
Motorsportnews.ro :Cum ti se pare hotararea de devansare a startului sezonului 2010 ? A fost benefica pentru tine ?
Titi Aur : Din totdeauna mi-am dorit sa inceapa campionatul in ianuarie –februarie pentru a avea prima etapa pe zapada. Amanarea primei etape nu aduce avantaje si daca va incepe campionatul in luna august o parte din concurenti vor termina pregatirile in ultima zi si vor sustine ca daca ar mai fi fost o saptamana ar fi fost mai bine.
Motorsportnews.ro :Ce noutati poti sa ne oferi din lunga pauza dintre sezoane ? Cum te-ai pregatit pentru revenirea in CNR ?
Titi Aur : Sansa mea este ca zi de zi ma ocup de pregatirea soferilor facand cursuri de conducere defensiva si pilotaj si am ocazia sa conduc diferite masini la limita in timpul acestor cursuri. In afara de aceste mici teste ,fac din cand in cand in poligoanele scolii (platou betonat Romexpo, circuit asfalt Selena Bacau ,circuit macadam Ciolpani) teste cu masinile de curse sau de antrenament si bineinteles mentinerea conditiei fizice.
Motorsportnews.ro :Pe lista celor inscrisi la Raliul Brasovului 2010 apare deocamdata doar dl. Baldescu . Voi veti fi prezenti la acest raliu ?
Titi Aur : Da, vom fi prezenti.
Motorsportnews.ro :Cum crezi ca se va desfasura acest campionat ?
Titi Aur : Am spus si anul trecut si o spun si acum: sunt prea multe raliuri cu prea multi kilometri de probe speciale pentru situatia financiara in care ne aflam. Cred ca 6 raliuri cu maximum 60-80 km PS ar fi fost mult mai digerabil. Finalul campionatului probabil ca va fi cu foarte putine masini si cu echipamente consumate, riscand sa faca mai mult rau decat bine imaginii raliurior in Romania. Totusi cred ca principalii actori vor reusi sa faca fata crizei financiare.
Buna seara,
D-lor , problemele expuse de toti pilotii din Romania sunt false.
Exista suficienti bani pentru promovare, insa cei care au nevoie de ei nu stiu unde sa ii caute……..
Criza financiara nu exista.
Raliuri de 60 – 80 km , dupa spusele d-lui Aur, e extrem de putin………daca ne gandim la regulamente , distante in Campionatul Mondial , bugete, Logistica……….Se cheltuie bani , degeaba si rezultatele nu sunt concludente.
Succes colegilor de la CUPA DACIA LOGAN 2010 – evident daca se va organiza.
EB.
Asta ca nu stiu unde sa ceara , nu prea cred ca e chiar asa . Sa luam un exemplu de echipaj cu un PR foarte bun : Alex Filip – PR Berti Panaiot . Eu consider ca Berti face o treaba foarte buna, expunerea sponsorilor fiind mare, dar totusi ia startul cu C2R2 nu cu Max asa cum isi planificase…si mai sunt si alte exemple. Sa vedem ce-o iesi la Brasov
Buna
sunt Andreea de la porter novelli…
avem maine un eveniment privat cu Titi Aur si am vrea sa invitam pe cineva de la voi…
ma puteti ajuta cu un contact?
mersi
andreea