Publicitate

Raliul Iașiului 2010, ultima etapă a sezonului 2010 al Campionatului Național de Raliuri a fost încheiată de echipajul COSMOTE Titi Aur/Karoly Borbely pe locul 3.

Cu un traseu lung, tehnic și spectaculos Raliul Iașiului 2010 a reprezentat ca de obicei un test selectiv, însă pe specialele moldave Titi Aur s-a simțit în largul său, pilotul COSMOTE având de altfel în palmares două victorii în această etapă în 1997 și 1998.

La final Titi Aur a făcut un rezumat al etapei dar și al întregului sezon:

„A fost un traseu foarte frumos și foarte interesant în formula din acest an. Când a venit ploaia am crezut că se vor strica probele dar spre surprinderea mea a fost foarte plăcut mai ales pe specialele Mădârjac și Sinești. De altfel pot spune ca mi-a plăcut totul la Iași traseu, shakedown, premiere, service, superspeciala…

Per total sezonul 2010 a reprezentat un pas mare pentru campionat însă nu cred că toți organizatorii au ținut cont de plusul de taxe plătit de piloți pentru promovare.

În ceea ce mă privește am în continuare o problemă, stăpânesc mașina dar nu mai am curajul să merg tare, conduc prea defensiv și prea puțin incisiv. O să mă pregătesc pentru anul viitor și sper să depășesc acestă problemă care este una evident psihologică. Frânez prea devreme chiar și pentru acele de păr și conduc mult prea preventiv.

Colaborarea cu Karoly a mers din ce în ce mai bine de la o etapă la alta în schimb la partea tehnică colaborarea cu Gergo Szabo nu a fost tocmai ce mi-am dorit. Am avut la dispoziție o mașină foarte bună însă am suferit la capitolul organizare și logistică iar la ultimele trei etape am fost nevoit să îmi aduc propria echipă de asistență. Eu am fost departe de valoarea mașinii în schimb am contribuit la fiabilitatea ei cu oamenii și piesele mele. Am închiriat din păcate puțin pentru mulți bani…”

La finalul sezonului echipajul COSMOTE ocupă locul 6 al clasamentului general însă rezultatul este provizoriu până la validarea rezultatelor de către Federația Română de Automobilism Sportiv.

Credit foto: Motor Media Photo

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro