La doua secunde de podium

  • Locul 4 la prima cursa cu Dacia Logan pentru echipajul 55
  • Pneurile Michelin s-au comportant excelent la Brasov
  • Urmatoarea provocare: Raliu Muresului

Pentru Adrian Dragan si Valentin Bradateanu Raliul Brasovului a fost doar o cursa de acomodare cu noua masina. Chiar si asa, echipajul „auto motor si sport” a fost la doar doua secunde de podium.

 

O masina complet noua, Dacia Logan, pregatita de Transilvania Motor Sport, un nou furnizor de pneuri, Michelin, si noii parteneri, auto motor si sport, Unior, Austrotherm, SKF. Asa au pornit Adrian Dragan si Valentin Bradateanu in sezonul 2011. Raliul Brasovului, prima etapa din calendarul competitional, a fost abordata ca o cursa de acomodare cu noua masina. „A fost prima participare cu noua masina in Cupa Dacia si am incercat sa adunam cat mai multa experienta. In plus, a fost pentru prima oara cand am mers cu pneuri Michelin, iar acestea s-au comportat peste asteptari, in conditiile meteo extrem de variate de la Brasov”, a spus Adrian Dragan, redactorul sef al revistei „auto motor si sport”. „Si vreau sa felicit echipa de asistenta tehnica pentru profesionalismul cu care au pregatit masina pentru aceasta etapa” a mai spus el.

 

Dupa primele patru probe speciale, cursa de acomodare s-a transformat intr-o lupta pentru un loc pe podium. Dupa 103,4 kilometri si sapte probe speciale, Adrian Dragan si Valentin Bradateanu au terminat pe locul 4, in cadrul Cupei Dacia. „Am pierdut o clasare pe podium in speciala a 5-a cand am ajuns din urma un echipaj de incepatori. Acolo am lasat cel putin 20 de secunde si sansa de a termina intre primii trei. Oricum, pentru etapa urmatoare plecam cu un alt bagaj de cunostiinte despre performantele masinii”, a mai adaugat Adrian Dragan.

Urmatoarea provocare pentru echipajul 55 este Raliul Muresului, programat in perioada 6 – 7 mai. „Nu avem foarte multe informatii despre aceasta etapa pentru ca nu am luat niciodata startul aici. Sunt sigur insa ca ne vom acomoda repede cu caracteristicile acestui raliu si cred ca avem sanse mari sa terminam pe podium”, a spus Valentin Bradateanu, copilotul echipajului 55.

 

Clasament Final Cupa Dacia

1. Bogdan Nastase/ Alexandru Popidan 1h 09:01,7 89,88 km/h 2. Octavian Tirnovean/ Traian Pavel 1h 09:17,0 + 0:15,3 3. Spartacus Popa/ Horatiu Baltador 1h 09:28,9 + 0:27,2 4. Adrian Dragan/ Valentin Bradateanu 1h 09:30,7 + 0:29,0 5. Cristian Angheluta/ Dan Ciornohuz 1h 12:08,3 + 3:06,6 6. Sebastian Gioarsa/ Dan Feurdean 1h 12:10,7 + 3:09,0 7. Florin Tincescu/ Danut Hatigan 1h 13:29,6 + 4:27,9 8. Cosmin Cocean/ Sorin Colceriu 1h 15:12,6 + 6:10,9 9. Marian Orha/ Nicusor Marin 1h 17:59,8 + 8:58,1 10. Simone Tempestini/ Lucio Baggio 1h 18:38,5 + 9:36,8 11. Augustin Mihalache/ Robert Maior 1h 20:06,2 +11:04,5

 

Echipajul 55 este sustinut in sezonul 2011 de revista “auto motor si sport” si de partenerii: Unior, Austrotherm, SKF si Michelin Romania.

 

Clasament general clasa 9 (dupa Raliul Brasovului 2011):

1. Grigore Adrian – Honda Civic, 25 p, 2. Tomita Serban – Honda Civic, 18 p, 3. Bocan Lucian – Citroen Saxo, 15 p, 4. Nastase Bogdan – Dacia Logan, 12 p, 5. Tirnovean Octavian – Dacia Logan, 10 p, 6. Popa Spartacus – Dacia Logan, 8 p, 7. Dragan Adrian – Dacia Logan, 6 p, 8. Angheluta Cristian – Dacia Logan, 4 p, 9. Gioarsa Sebastian – Dacia Logan, 2 p, 10. Tincescu Florin – Dacia Logan, 1 p.

 

credit foto: Motor Media