Macadamul de la Arad cerne in continuare

Prima jumatate a Raliului Aradului a trecut, dar au fost inca doua probe speciale, Conop (12 km) si Nades (22,5 km), care le-au pus mari probleme pilotilor. Astfel, marii favoriti ai campionatului maghiar, ASI si Kazar, au abandonat, din motive tehnice, iar Herzig a iesit in decor.

 

 

 

Una rece, alta calda

Performerul celei de a doua bucle a fost Vali Porcisteanu, care, pe Nades, a scos al doilea timp, mai slab cu 7 secunde decat Toth. „Pe Conop am mers foarte slab. Am scos un timp mult mai prost decat anul trecut, atunci cand era un viraj in minus. Si, in consecinta, pe Nades, m-am enervat si am fortat.  Am mers la limita si fost bine. Dar, mai este jumatete de raliu si nimic nu este terminat”, a spus Porcisteanu, care a urcat pe locul 4 in clasamentul comun romano-maghiar.

 

 

 

Pana cu ghinion pentru Tempestini

Marco Tempestini s-a aparat pe Conop si a fortat pe Nades. Probabil ca ar fi batut proba, dar, cu 7 kilometri inainte de final, a facut pana si a mers cu roata moale. „Cand am fortat, am facut pana. Ce sa-i faci! Asa este la curse. Dar, sunt in forma, masina functioneaza bine si sunt decis sa dau totul in a doua jumatete a raliului. Ca va fi la final, vom vedea”, a precizat Tempestini.

 

 

 

Caldura mare in masina lui Marisca

Nici pentru Bogdan Marisca trecerea pe cele doua speciale nu a fost linistita. La service-ul trecut am schimbat radiatorul, dar baietii nu au gasit ventilatoarele. Am mers cu caldura pornita, pentru ca altfel nu se putea. A fost ca in sauna. Apoi, am izbit ceva cu partea stanga si am vazut cerul. Am crezut ca zburam in decor. Dar, am ramas pe drum si am continuat cu probleme la directie. A fost un cosmar, dar pana la urma este bine ca am ajuns la service. Baietii au gasit ventilatoare si sper ca am scapat de ghinioane in partea a doua a cursei”, a afirmat Marisca.

 

 

 

Nebuniile lui Titi Aur

In mod sigur, pentru Titi Aur raliul de la Arad din 2001 va fi de neuitat. „Am facut toate prostiile din lume. Am luat un cap de pod cu roata dreapta, si bolovanul pe care l-a lovit si Bogdan Marisca, cu roata stanga. Dar, asta nu e tot. Nu stiu de cand nu am mai mers atat de nebuneste.  Am fortat, am mers la maximum, dar nimic nu mi-a iesit. La nici o saritoare nu am aterizat unde trebuia. Tot pe langa traseu am fost. Mai mult, la «saritoarea lui Nastase» am aterizat langa drum. Am avut mult noroc si putin talent, pentru ca am reusit sa scap. Am mers cateva zeci de metri pe langa drum, prin iarba. Am atins masina, am rezemat-o… Asa ceva demult nu mi s-a intamplat. Dar, voi forta pana la final. Daca am incept asa, voi merge la maximum”, a punctat Aur. Dupa jumatate de raliu, in clasamentul intern primul este Vali Porcisteanu, urmat de Marco Tempestini, Bogdan Marisca, Denny Ungur, Titi Aur si Bogdan Casian.

 

 

Dupa PS7 – Porcisteanu 46:36.1; Marisca +31.6; Tempestini +1:06.1

 

Batalia si abandonurile

In schimb, la unguri este razboi mare. Vecinii nostri mai au, in afara de Arad, o etapa pana la final si lupta pentru titlu este infernala. Acesta este motivul pentru care toti forteaza la maximum, fara sa se mai gandeasca si la urmari, iar iesirile in decor ale favoritilor au inceput sa apara. Primii trei in clasamentul comun, dar si in cel maghiar sunt Janos Toth, Csaba Spitzmuller si Andras Hadik.