Publicitate

Frumoasele peisaje oferite de probele speciale ale Danube Delta Rally nu au putut fi admirate de echipajul format din Adrian Raspopa si Cosmin Diacu, acesta abandonand din motive tehnice pe cea de-a doua proba a raliului.

 

Dupa un set-up excelent gasit la shakedown, echipajul Raspopa/ Diacu era pregatit sa isi apere pozitia de lider al clasamentului automobilelor cu doua roti motrice in cea de-a treia etapa a Campionatului National de Raliuri. Din nefericire insa cutia de viteze a modelului Citroen DS3 R3 a cedat in prima zi a raliului pe cea de-a doua proba speciala.   

Adrian Raspopa - foto Catalin Stoia

Adrian Raspopa – foto © Catalin Stoia

Un raliu plin de ghinioane pe care ne dorim sa il uitam cat mai repede.“ declara Adrian Raspopa. “Din nefericire conditiile care le-am regasit pe prima proba speciala nu s-au asemanat deloc cu cele de la shakedown, proba fiind plina de noroi si apa. Pneurile de compozitie tare alese si set-up-ul suspensiei au dus la obtinerea unui timp slab pe prima proba. Am inceput intr-un ritm bun cea de-a doua proba a raliului insa dupa doar cativa kilometri cutia de viteze s-a spart si asa s-a incheiat aventura noastra la Danube Delta Rally.” continua campionul en-titre la categoria automobilelor cu doua roti motrice, Adi Raspopa.

 

Incercam si speram ca masina sa fie gata pentru urmatoarea etapa, Raliul Moldovei Moinesti. Vom apela si la solutia de a inchiria o cutie de viteze daca va fi cazul, pentru ca aceasta etapa a insemnat pentru noi zero puncte in economia clasamentului si este clar ca aici ne-am jucat cartea regulii N-2. Ghinionul a picat cum nu se putea mai prost pentru ca urmeaza etapa de la Bacau in a carei organizare sunt direct implicat si reparatia masinii constituie un stres in plus.” incheia Adrian Raspopa.    

 

Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri, Raliul Moldovei Moinesti va avea loc in perioada 25-27 iunie.    

 

Echipajul Adrian Raspopa/ Catalin Grigoriu este sustinut in sezonul 2015 al Campionatului National de Raliuri de partenerii prinicipali Pambac, Comfert,  Wurth Romania si Dedeman, cat si de partenerii tehnici Omniasig, Simba,  Mere de Itesti, GoPro prin xtremvideo.ro si Syron Tires.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro