Serban Andrei – Sanu : Categoric timpii vor fi din ce in ce mai buni


In 2009 Serban Andrei, SANU cum il stie multa lume, participa in Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei cu un VW Golf 2, o masina ieftina ca si costuri de intretinere si ideala pentru un debutant. Cu acest material de concurs Serban Andrei reuseste un rezultat bun, locul 3 la grupa F2, 2 roti motrice.

Pentru 2010 se prezinta la volanul unui Renault Megane care ofera mult mai multe posibilitati de reglaj ale suspensiei, o cutie secventiala care schimba intr-o fractiune de secunda, dar si cu un mare impediment prin capacitatea de adaptare si experienta pe care ti-o cere masina pentru a gasi reglajele optime. De asemenea costurile de revizie sunt considerabil mai mari. Totusi, odata adaptat la aceasta masina, poti sa reusesti niste rezultate foarte bune.

Sanu deja a inceput sa isi anunte intentiile, fiind in acest moment pe locul 4 la grupa H, cea mai disputata grupa unde sunt automobile care ascund multe sute de cai sub capota.

Motorsportnews.ro : Dupa un sezon 2009 in care ai impresionat pe multa lume cu performantele foarte bune obtinute cu al tau Golf II, in 2010 ne prezinti un Megane cu care ameninti serios top 10 al clasamentului general. Cat de usor sau greu iti este?

Sanu : Pot spune ca am fost foarte multumit de evolutia pe care am avut-o anul trecut la volanul VW-ului Golf, tinand cont ca a fost o masina relativ usor de achizitionat si intretinut, foarte fiabila si destul de puternica pentru un debutant.

Referitor la Megane, nu pot spune ca este la fel de usor ca si cu fosta masina, dar cand iti doresti performanta trebuie sa faci sacrificii.

Motorsportnews.ro : Care sunt diferentele intre Golf si Megane?

Sanu : Diferentele sunt destul de mari din toate punctele de vedere: frane, suspensie, cutie, dar in acelasi timp si costuri de intretinere mai ridicate.

Motorsportnews.ro : Ce  “ ascunde “  Megane-ul pe parte de motor/transmisie/suspensie/frane?

Sanu : Motorul este unul de Clio Williams, 2 L, aspirat cu o putere de aprox 180 CP. Cutia de viteze este secventiala cu autoblocant, suspensia este una de circuit, iar franele sunt cele de strada.

Motorsportnews.ro : Care este secretul acestor timpi foarte buni obtinuti?

Sanu : Secretul ar fi ca incep sa ma acomodez din ce in ce mai bine cu masina si pot spune ca imi place tot mai mult.

Motorsportnews.ro : Se pot scoate timpi mai buni in conditiile date?

Sanu : Categoric timpi vor fi din ce in ce mai buni pe masura ce invat mai bine masina.

Motorsportnews.ro : Cat iti este de greu sa obtii bugetul pentru sezonul 2010?

Sanu : Se stie foarte bine ca este foarte greu sa obtii sponsorizari in ziua de azi, dar mai poti intalni si persoane dechise catre acest sport care te pot ajuta, partenerii mei gasindu-se pe masina de concurs . Pe aceasta cale as vrea sa le multumesc partenerilot mei, DISTRISAN  si BRAILANO pentru sprijinul acordat.

Motorsportnews.ro : Stiu ca Megane-urile pot participa in continuare la grupa A, de ce preferi  grupa H?

Sanu : Da, asa este, dar din cauza modificarilor aduse la caroserie, masina nu se mai incadreaza in reglementarile grupei A.

Motorsportnews.ro : Intentionezi o participare viitoare si in Campionatul  National de Raliuri sau ramai la Coasta?

Sanu : Momentan nu intentionez sa particip la raliu, poate pe viitor.

Motorsportnews.ro : Povesteste-ne cateva faze interesante/amuzante de pe la curse.

Sanu : Nu stiu daca chiar au fost asemenea faze in timpul curselor, dar intotdeauna se mai gaseste cate   un prieten care sa-mi alunge cu cate o gluma starea de tensiune dintre manse.

Motorsportnews.ro : Ce ai sa le transmiti adversarilor, tinand cont ca se apropie Alba Motor Challenge ?

Sanu : Mult succes si sa ne vedem cu bine la Alba.

Comentarii

comentarii

5 thoughts on “Serban Andrei – Sanu : Categoric timpii vor fi din ce in ce mai buni”

  1. la mai multe locuri 1 pe podumiul de la coasta [indiferent de grupa 🙂 ]

    succes Sanu

Comments are closed.