Publicitate

  • Catalin Cismaru a pilotat ca un Robot in etapa de Duminica, trecandu-si in cont victoria la Grupa N si locul secund in Clasamentul Open.

 

  • AFS Rally Team a obtinut prima victorie din sezonul 2011 in Clasamentul Echipelor

 

  • Electronica Mitsubishi-ului Lancer Evo 9 va fi refacuta pana la Resita

 

 

Weekendul care tocmai s-a incheiat a marcat pe langa disputarea etapelor cinci si sase din cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2011 si omagierea unei adevarate legende a automobilismului romanesc, Trofeul Teliu desfasurandu-se “In memoriam Eugeniu Ionescu Cristea”. Nea Genu, asa cum il alintau apropiatii, a obtinut de-a lungul carierei sale 36 de titluri de campion national in competitii de viteza pe circuit, viteza in coasta si raliuri, primind in 1975 titlul de maestru al sportului.

 

Campionul national al grupei N din 2009, Catalin  „Robot” Cismaru a inceput sa revina la forma care l-a consacrat si a reusit din nou sa se implice in lupta la varf, chiar daca performantele Mitsubishi-ul Lancer EVO IX pe care-l piloteaza inca nu se pot compara cu cele ale adversarilor directi. Ziua de sambata avea sa anunte forma buna a lui Catalin pentru weekendul de la Teliu, prin obtinerea locului 3 la grupa N, el oprind cronometrul dupa 02:06,718 secunde.

 

Locul 3 de sambata s-a datorat faptului ca de la inceputul campionatului merg, din pacate, cu masina in varianta de grupa N de raliu datorita erorii in configurarea electronicii motorului si a imposibilitatii mele de a remedia aceasta problemadeclara Catalin Cismaru la finalul primei zile.

 

 

Ploaia avea sa aduca duminica un echilibru masinilor din punct de vedere al puterii acestora, evidentiandu-se astfel talentul pilotilor. Dovada faptului ca tehnica pilotajului a stat la baza unui rezultat excelent obtinut de Catalin, o constituie ecartul de 3,5 secunde inregistrat intre timpul lui si cel obtinut de urmatorul clasat. Locul 1 la Grupa N si locul 2 in Clasamentul Open au facut din ziua de duminica o zi perfecta pentru pilotul bucurestean.

 

 

Electronica Mitsubishi-ului Lancer Evo9 pe care concureaza Robot este de provenienta Gaetmo iar in Europa exista doar trei ingineri care pot face setarile necesare dupa ultimele modificari aduse regulamentului Campionatului National de Viteza in Coasta. Catalin astepta de ceva vreme ploaia de duminica, suprafata de concurs umeda avand rolul de a anula in mare parte diferentele de putere dintre masina lui si cele ale adversarilor. Pana la etapele de la Resita si cu sprijinul celor care-l sustin in acest sezon Carrefour, BRD-Groupe Societe Generale si Romtam Construct, inconvenientul va fi rezolvat iar Catalin nu va mai fi nevoit sa concureze cu benzina de la pompa si cu o putere a masinii asemanatoare uneia cu restrictor.

 

 

Sunt foarte fericit pentru rezultatul obtinut duminica, atat al meu personal, cat si al echipei AFS Rally Team – locul intai, rezultat obtinut si cu ajutorul colegului meu Cosmin Dragnea, care a incheiat etapa  pe locul patru in intrecerea juniorilor. Echipa noastra a reusit aceste performante si  datorita prietenului nostru de la Andres Fast Service, un adevarat pasionat de motorsport care face un gest cu adevarat sportiv, acela de a-l sustine neconditionat  pe Cosmin care este  un tanar pilot talentat, gest pe care sper sa-l vad din ce in ce mai des in Campionatul National de Viteza in Coasta.a completat Catalin Cismaru dupa un weekend perfect pe plan competitional.

 

 

Credit foto : Catalin Stoia / Simcat.ro

Comentarii

comentarii

Publicitate

2 Responses to “Maximum posibil”

  1. Nu stiu ce sa spun despre motivatiile d-lui Cismaru, care aproape dupa fiecare etapa, desi scoate timpi foarte buni, reclama probleme tehnice la masina. Dupa etapa Campulung a declarat, la urcarea de duminica: “Din pacate turbina masinii a cedat…", desi timpul obtinut, 2:36:129 a fost unul foarte bun, apropiat de timpii ocupantilor podiumului, nicidecum un timp al unei masini cu turbina cedata (care de obicei are ca efect un abandon). Totodata a mai anuntat ca anul acesta a schimbat electronica masinii, in urma renuntarii la restrictor, conform noilor reguli CNVC, (printr-un comunicat de presa pe Autorally.ro) insa dupa etapa Teliu reclama in articolul de mai sus ca electronica masinii este de grupa N, de raliu (banuiesc, o electronica mai slaba, pentru masini cu restricor). Ne puteti clarifica si pe noi asupra electronicii dvs? Este sau nu pentru turbina cu restrictor? Nu mai vorbim ca si la Teliu, cu tot cu electronica deficitara, s-au obtinut timpi foarte apropiati de celilalti piloti de top din grupa N, despre care stim ca au masini fara restrictor… In cazul acesta, ce timpi veti scoate d-le Cismaru cand chiar veti avea o electronica potrivita? Veti fi foarte aproape de Paul Andronic? Se stie, totusi, ca masinile din topul grupei N au performante destul de apropiate (contrat afirmatiei de mai sus ale pilotului, cum ca "Mitsubishi-ul Lancer EVO IX pe care-l piloteaza inca nu se pot compara cu cele ale adversarilor directi") si ne bucuram de lupta stransa ce a aparut pentru podiumul acestei grupe, asa poate nu ar fi nevoie de repetate comunicate de presa, dupa fiecare etapa, in care se vorbeste in mod accentuat despre Catalin Cismaru, care obtine timpi foarte buni cu o masina cu permanente probleme…. Este pacat ca si in presa sportiva se pune accent pe promovarea doar a anumitor piloti, cand exista si altii, cu performate foarte apropiate, care impresioneaza si ei de multe ori si care se rezuma la lupta corecta din timpul curselor, nu la numeroase explicatii in comunicate de presa…. Insa probabil jurnalistii acestui sport au privirle mai "bine orientate"… cel putin mie, ca si spectator, asa imi lasa impresia.
    Pacat….

  2. Stimate ” spectator” personal imi place cand cineva isi asuma o critica, oarecum argumentata, precum este cea de mai sus, dar publicarea comentariilor sub paravanul anonimatului ma face sa cred ca nu esti un simplu spectator ! Referitor la acest articol si cel dupa prima dubla de la Campulung pot sa-ti spun ca eu personal le-am redactat si distribuit si altor canale media, asa ca daca vrei sa te legi de acest lucru stii acum de cine sa te iei. Vizavi de electronica masinii lui Catalin, oricat de atehnic as fi eu ( si recunosc ca sunt) eu am inteles urmatorul lucru :

    – la campulung turbina nu a crapat astfel incat sa fie abandon, ci doar era obosita si nu a functionat in parametrii normali, necesitand inlocuirea
    – la etapa de la Alba Iulia nu am redactat niciun comunicat, deci nu te-am stresat excesiv cu acest pilot
    – la Teliu am avut un motiv intemeiat sa facem un nou comunicat datorita rezultatelor. Sau poate ti-ai dori sa facem si noi comunicate cum fac altii cand ies pe locul 15 din 16 ? Astea sunt mai bune sau mai pe gustul tau ? Iti pot da Nspe exemple cand doresti
    – vizavi de promovarea anumitor piloti in cazul nostru, Motorsportnews.ro esti intr-o mare eroare, sau poate esti rau intentionat, asa incat ma vad nevoit sa te rog sa revezi subsectiunile INTERVIURI de la CNR si CNVC. Deasemeni te rog sa ne postezi si noua linkuri de pe alte siteuri cu un numar asa de mare de piloti de raliuri si de coasta sau de Karting ! Daca tot mai ai nevoie si de alte argumente ti le pot da public oricand, dar sa stim si noi cu cine stam de vorba.

    O zi buna iti doresc.

    Mihai Popescu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Motorsportnews.ro