Primul podium la echipe pentru SERUS SG Racing Team

Serus SG Racing Team a avut parte de un weekend excelent la Alba Motor Challenge, cea de-a sasea etapa din cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta care s-a desfasurat in perioada 30-31 august pe tehnicul traseu de la Straja, unde s-a clasat pe podiumul rezervat echipelor. Alex Mirea s-a impus in cadrul Grupei N, dupa ce a luat startul pentru prima oara intr-o competitie pe o masina cu tractiune integrala, Bogdan Rusea si-a pastrat suprematia la clasa H1 printr-o noua victorie, Gabriel Ene si-a consolidat pozitia secunda in clasamentul debutantilor dupa ce s-a clasat pe acelasi loc, iar echipei i s-a alaturat, pentru ultimele trei etape din acest sezon, Marco Tempestini, liderul Napoca Rally Academy.

Alexandru Mirea - Straja 2014 - 31

Alex Mirea si-a facut debutul cu dreptul in clasa automobilelor cu tractiune integrala reusind victoria la grupa N la prima sa evolutie pe acest tip de automobil. “In primul rand trebuie sa multumesc din nou SgMarket.ro cei care au facut posibil startul meu la Alba Iulia pe o masina cu tractiune integrala. A fost un weekend superb din punctul meu de vedere desi am fost pentru prima data in postura de a merge cu tractiune integrala, cutie crabotata si ALS. Nu a fost o cursa usoara, chiar am avut emotii cand s-a rupt o planetara spate motiv pentru care trebuie sa le multumesc mecanicilor nostri, Mario Laslo si Razvan Chelaru dar si lui Daniel Bochis care ne-a imprumutat o planetara! Am ales solutia sa concurez pe un automobil cu tractiune intergrala pentru ca sezonul meu este compromis la clasa H2. Totodata trebuia sa fiu la start pentru ca unul dintre cei 3 castigatori ai tombolei din cadrul campaniei umanitare organizate de Petrom la care am participat in toamna anului trecut isi anuntase prezenta. A fost o experienta extraordinaracare mi-a adus prima victorie la grupa N. Ma bucura si evolutiile colegilor mei de echipa pentru ca in final am reusit sa obtinem primul podium la echipe din acest sezon. In acelasi timp vreau sa ii urez bun venit in echipa lui Marco Tempestini care va fi alaturi de noi pana la finalul sezonului.a declarat Alex Mirea incantat dupa weekendul perfect de la Alba Motor Challenge.

Bogdan Rusea Alba Motor Challenge

Bogdan Rusea a reusit sa fie din nou cel mai rapid la clasa H1 alaturi de automobilul sau Dacia Logan, asa cum o facea si in urma cu doua etape la Sinaia. “A fost o etapa perfecta. Pentru mine totul a functionat fara nicio problema si am reusit o noua victorie la clasa H1 ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Plecam de la Alba cu doua victorii, un loc 2 si un loc 3, ceea ce ne ambitioneaza pentru urmatoarea etapa de la Campulung Muscel unde sper sa reusim evolutii cel putin la fel de bune. Sunt extrem de fericit de atmosfera din cadrul echipei si mi-ar placea ca lucrurile frumoase sa continue pentru noi.” a spus Bogdan Rusea care s-a impus in cadrul clasei H1. 

Laurentiu Gabriel Ene - Straja 2014 - 64

Gabriel Ene s-a clasat din nou pe podium in competitia rezervata debutantilor, consolidandu-si astfel pozitia secunda in clasamentul general, chiar daca a avut parte de un incident pe cea de-a doua urcare de concurs si a scapat practic victoria printre degete. “Imi place Arthri (Renault Clio Cup R3) din ce in ce mai mult si cred ca asta se vede si in evolutiile mele pe care eu le consider ca fiind din ce in ce mai bune de la o etapa la alta. Pentru asta Alex are un merit deosebit deoarece sfaturile sale imi sunt foarte utile. Evident ca exista si o parte negativa a acestui lucru pentru ca fortez uneori mai mult decat trebuie asa cum am facut pe a doua urcare la Alba, unde am intrat mult prea tare intr-un viraj si a trebuit sa franez mai violent lucru care m-a costat aproape jumatate de minut si victoria, dar acestea sunt cursele. Ma bucur ca am reusit sa imi consolidez pozitia secunda in clasamentul debutantilor iar echipa a urcat si ea pe podium in clasamentul dedicat. Sper ca acest lucru sa devina o obisnuinta mai ales ca si Marco Tempestini va intari echipa pana la finalul sezonului.” spunea Gabriel Ene.  

 

Urmatoarea etapa, Trofeul Campulung Muscel, va avea loc in perioada 20-21 septembrie in judetul Arges. 

 

SERUS SG Racing Team este sustinuta in sezonul 2014 al Campionatului National de Viteza in Coasta de partenerii SERUS, SGMarket.ro, Total, Safety Broker si Hesper.                

11 thoughts on “Primul podium la echipe pentru SERUS SG Racing Team”

  1. De ce se da un debutant cu masina care depaseste 180 de cai? Clio 197 Cup are peste 200 de cai la baza, si conform regulamentului trebuia sa fie de N sau de A, si dotata cu restrictor…
    Imi e rusine de rusinea lui Gabriel Ene, sa se mai si laude cu performantele, cand el nici nu ar trebui sa puncteze, plus sa i se retraga punctele pentru etapele de la Teliu si Alba…

  2. si de unde ti ai dat seama ca nu are restrictor? asa dupa parerea ta? ai studiat tu masina sa vezi ca nu are restrictor? mie imi e rusine de rusinea ta!!! si chiar nu conteaza…

  3. Foarte distractiv…pacaliti verificarea tehnica ca are restrictie de turatie, si ii aratati launch control-ul…
    Masina aia mai are putin si sparge turometrul in cursa, si voi mintiti ca e limitata…halal sportivitate si spirit de competitie…

  4. Toti cei direct interesati in a face contestatie sunt prea DOMNI pentru a face contestatie, cei care nu sunt direct interesati sunt indiferenti…iar cei care fac verificarile tehnice si incadrarile in grupe nu observa sau se fac ca nu observa incalcarile flagrante ale regulamentului…

    Citez din REGULAMENTUL CAMPIONATULUI NATIONAL DE VITEZĂ ÎN COASTĂ DUNLOP 2014 :

    Piloţii/participanţii care posedă LICENŢA DE DEBUTANT pot concura cu automobile din cele trei categorii, cu următoarele caracteristici :

    – un automobil de grupa H echipat cu un motor care în fabricaţia de serie nu depăşeşte 180 CP.

    – un automobil de grupa N. Dacă automobilul de grupa N este echipat cu un motor care în fabricaţia de serie depăşeşte 180 CP, admiterea în competiţie se face pe baza unei recomandări scrise a şcolii de pilotaj care să ateste că pilotul a fost şcolarizat şi examinat cu acel automobil sau cu unul identic. Începând cu anul 2015 se interzice piloților debutanți să participe cu automobile cu o putere mai mare de 180 CP sau cu automobilele dotate cu turbină/compresor.

    – un automobil de grupa A echipat cu un motor care în fabricaţia de serie nu depăşeşte 180 CP.

    -un automobil de grupa I echipat cu un motor care sa nu depăşeşte 180 CP

    Dupa cum se vede, un automobil de grupa H echipat cu un motor care depaseste 180 CP…NU POATE PARTICIPA LA DEBUTANTI, cu restrictor sau fara…

  5. De fapt domnule "nu conteaza " acea masina nu este un clio 197, este un clio R3 Cup cu 210 sau 215 cai de fabrica,actual vreo 240,in concurs dupa cum se vede si in filmari masina face peste 7000rpm si in parcul de service inainte de concursuri admisia se da jos "pentru a se raci" …nu pentru a se scoate acel asa zis restrictor… cum sa ii spunem , manevra,sau cum ? Sau ca federatia cu buna stiinta inchide ochii si e mai simplu sa spuna ca nu are ce face ? Dle Ene ,cumva ii "omeniti" pe cei de la federatie ? Este rusinos ! Faceti orice pentru un loc pe podium , pentru o cupa…de ce cu o masina oarecum performanta cum era acel clio 2 nu faceati nimic domnule Ene ? Pentru ca nu era asa intepata ca acest R3, avea doar in jur de 200cai . Nu prea suporta seful echipei sa piarda si si-a lasat unul dintre cei mai buni piloti fara masina cu care avea sanse sa distruga piramida deja facuta in grupa H2. RUSINE mai baieti , ca domni nu sunteti !

  6. Doar din pura curiozitate: Care este diferenta dintre o masina de H care de serie are 180 de CP si o modifici pana la 250 si una care are deja 250? Ah da, sa fim conformi cu regulamentul! Mergem cu o masina de 180 CP si ne batem cu o Skoda de 130 cp (in talon) care are 270 :))) Nice joke!

    In alta ordine de idei, va asteptam sa luati parte la racirea admisiei la urmatoarea etapa! 🙂

    Eu am propus o varianta de regulament in care nu se pot depasi cei 180 de cai putere …daca nu a fost luata in considerare, mergem mai departe!

  7. Ce ma distreaza acesti "tastaturisti" care isi dau cu parerea despre motorsportul romanesc. Au existat si vor mai exista din pacate. Daca la FRAS sa depui o contestatie COSTA, tocmai pentru a descuraja "contestatarii de serviciu" si a-i incuraja pe cei care se simt indreptatiti sa faca o contestatie, ei bine domnilor pe motorsportnews.ro nu COSTA sa lasi un coment dar cand numele pe care ti-l atribui/nickname-ul este "Nu conteaza", atunci parerea unui astfel de om chiar ca NU CONTEAZA. De unde teama de a-ti asuma responsabilitatea postarii unor comentarii pe un site nu inteleg sau mai degraba ma duc cu ideea ca cel care posteaza astfel este un "carcotas" care se plictiseste. Asumati-va domnilor ce aveti de spus…daca e pe bune. Daca nu sunati la Radio Sant

  8. @ "Nu conteaza" si "Eugen" inteleg ca sunteti deranjati de problema asta, dar o Honda cu putere in talon de 160 CP (sau chiar mai putin) la care ii schimbam motorul cu unul de 2.0 si 200+ CP vi se pare normal sa puncteze la debutanti? C'mon!

  9. Pentru Alex…diferenta dintre o masina de 250 de cai de fabrica si una "dusa" la 250 de la 180, este ca una respecta regulamentul, una nu…

    Mihai Popescu, nu sunt tastaturist…am implicare activa, din pacate nu am putut ajunge la Alba, ca faceam contestatia…

Comments are closed.