Publicitate

Pornit de pe poziţia a zecea a grilei, Zanardi a sperat la un rezultat bun după ce sesiunea de warm-up de dimineaţă a fost una promiţătoare din punct de vedere al vitezei maşinii. Dar speranţele sale s-au risipit rapid după startul lansat, ca urmare a haosului din primul viraj. Maşina lui Zanardi a suferit o pană la roata dreapta faţă, astfel că Zanardi a fost nevoit să intre la standuri la finalul primului tur. A revenit pe circuit pe locul al 20-lea şi a încercat să recupereze din terenul pierdut. După 15 minute de cursă, italianul se afla în spatele unui Mercedes, pe trasa exterioară, moment în care adversarul său a virat brusc spre exterior, s-a răsucit chiar în faţa lui Zanardi şi a percutat violent glisierele de protecţie. Modelul BMW Z4 GT3 pilotat de Zanardi a suferit daune la partea frontală, dar a putut continua cursa. După o oră, pilotul italian a trecut linia de sosire pe locul al 14-lea.

BMW Z4 GT3

După cursă, Zanardi a comentat: “Sincer, totul s-a petrecut atât de rapid în primul viraj că nici nu ştiu cu cine m-am acroşat. A fost un incident de cursă caracteristic pentru primul viraj, unde toată lumea încearcă să câştige poziţii şi multe maşini acoperă toată lăţimea circuitului. Am încercat să-mi păstrez trasa şi una dintre maşinile a venit foarte tare pe exterior şi m-a lovit. Din nefericire, acest incident mi-a compromis cursa. Am fost obligat să intru la standuri pentru cauciucuri noi pentru că una din anvelope avea pană. De acolo mi-am făcut cursa şi am reuşit să ajung în spatele unui Mercedes. Mă luptam cu el pentru loc. Când am ieşit din virajul 4, el era foarte lent, aşa că aveam o şansă să-l depăşesc. Am încercat pe interior, dar m-a blocat, aşa că am atacat pe exterior şi, tocmai când urma să frânăm, a venit pe trasa mea şi s-a răsucit în faţa mea. Pentru restul cursei am avut ceva mai multă viteză decât cei dinaintea mea, dar a fost foarte dificil să trec de ei. Per total, a fost o cursă cu ghinion. Desigur, cu viteza pe care a arătat-o maşina şi dacă scăpam de primul tur, am fi avut o cursă complet diferită. Dar asta este, nu putem schimba situaţia“.

Alessandro Zanardi

Cursa principală a fost câştigată de Maximilian Götz şi Maximilian Buhk. Cel mai bine clasat model BMW a fost Z4 GT3 al BMW Sports Trophy Team Brasil, pilotat de Caca Bueno şi Sergio Jimenez, care a ocupat locul al optulea. Ultima etapă a sezonului 2014 din Blancpain Sprint Series va avea loc la 1-2 noiembrie, la Baku (Azerbaidjan).

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro