Raliul Dakar 2013 bate la usa


Raliul Dakar va avea startul in mod traditional in luna ianuarie a anului 2013. Cu aceasta ocazie pe data de 5 ianuarie 2013 o noua echipa isi face aparitia in peisaj, Qatar Red Bull Rally Team trimitand in desert doi fosti castigatori ai acestei competitii: Nasser Al-Attiyah si Carlos Sainz.

Cele doua buggy-uri complet noi si dezvoltate special pentru aceasta competitie vor fi pilotate de doi fosti castigatori ai Raliului Dakar: Nasser Al-Attiyah, castigator al competitiei in 2011, si Carlos Sainz, castigator in 2010.

 

Tot acest proiect a fost conceput si implementat de Nasser Al-Attiyah care si-a dorit intotdeauna sa participe in Dakar. Nasser Al-Attiyah si Carlos Sainz se vor baza pe doi copiloti cu experienta: Lucas Cruz, respectiv Timo Gottschalk. Ambii copiloti au mai concurat in Dakar, Lucas Cruz alaturi de Carlos, iar Nasser a castigat Dakarul cu Timo, dar pentru 2013 au facut schimb de locuri.

 

Nasser Al-Attiyah: „Sunt foarte fericit ca am ajuns pana in momentul in care pot sa prezint oficial proiectul Qatar Red Bull Rally Team. A fost o perioada interesanta in care am facut totul pentru a pregati masinile pentru Raliul Dakar 2013. Am fost implicat in acest proiect inca de la inceput si m-am folosit de experienta personala pentru a veni cu ceva nou si inovator. Am incurajat echipa sa vina cu idei noi atunci cand a venit vorba de masinile pe care le vom folosi. Cred ca am folosit o abordare diferita si acum sunt extrem de mandru de produsul final. Fara indoiala faptul ca voi lua startul in Raliul Dakar cu o masina complet noua este cea mai mare provocare din aceasta cursa. Intreaga echipa Qatar Red Bull Rally Team a muncit foarte mult in aceasta perioada si eforturile vor continua si pe parcursul raliului. Ambitia mea este sa termin si cred ca daca voi reusi asta, toata lumea ar trebui sa fie mandra de munca depusa.

 

Carlos Sainz: Nu se compara nimic cu pregatirea unei masini complet noi pentru Raliul Dakar. Prima mea impresie este ca aceste buggy-uri sunt impresionante. Intreaga echipa si-a pus sperantele in aceste masini si crede ca putem obtine un rezultat bun. Este inca greu de spus unde vom termina in clasament, dar ne pregatim pentru ca totul sa functioneze acolo. Mai este inca foarte mult de munca inaintea primei speciale din Peru. Ce m-a convins, referitor la potentialul acestui buggy, este comportamentul masinii pe teren dur. Trebuie sa continuam dezvoltarea masinii pentru ca provocarile din Dakar sunt mult mai mari. In plus, masina trebuie sa aiba un comportament bun si pe dunele de nisip. Pentru a avea succes in Raliul Dakar trebuie ca totul sa functioneze perfect.

Comentarii

comentarii