Testele cu modelul Subaru Impreza Sti R4 sunt in plina desfasurare. Primul pilot care a testat modelul Subaru Impreza STI axat pe noile regulamente ale grupei R4 a fost finlandezul Jari Ketomaa. De atunci insa Manfred Stohl si Patrik Flodin au ocupat la randul lor scaunul din stanga a masinii pentru a testa noile imbunatatiri aduse acestui model.
Daca lucrurile decurg foarte bine, sunt sanse mari ca omologarea pentru grupa R4 sa intre in vigoare la inceputul lunii martie.
“Pana acum ne-am concentrat pe regulile acestei noi grupe, dorind astfel sa construim o masina foarte competitiva din toate punctele de vedere, care sa fie pe masura asteptarilor.“ a declarat George Donaldson, directorul tehnic STI.
Modificarile au inceput cu trenul de rulare si suspensiile masinii Subaru. Cele vizuale au avut loc la partea din fata a masinii, prizele de aer suferind mici modificari permitand aerului sa patrunda mai usor la motor. Deasemenea si greutatea masinii a suferit schimbari, noul model avand cu 50-60 kg mai putin. Pana acum atat a dezvaluit George Donaldson.