Publicitate

A patra etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop, desfasurata la sfarsitul acestei saptamani pe probele speciale din judetul Cluj, avea sa mobilizeze la maximum echipa campioana nationala. Napoca Rally Academy s-a impus in clasamentul pe echipe, la finele celui mai disputat raliu din acest sezon.

 

La capatul unei saptamani de foc, in care s-a ocupat de organizarea celor mai mici detalii pentru Transilvania Rally, Bogdan Marisca a aratat ca are ritmul necesar pentru a se bate la victorie, terminand pe locul intai prima zi a raliului. Reveniti la bordul Mitsubishi-ului Lancer Evo IX, Bogdan si Sebi au incheiat raliul pe treapta secunda a podiumului clasamentului general, demonstrand ca alegerea facuta, de a schimba materialul de concurs dupa trei etape, a fost una de bun augur.

A fost o cursa grea si foarte stransa pana la un moment dat. Noi ne-am straduit cat am putut si am obtinut un loc doi care este foarte muncit. Il felicit pe invingator dar si pe ceilalti colegi. Sansa a fost de partea noastra de data aceasta si ma pot declara multumit de timpii obtinuti.” declara fericit Bogdan Marisca la finalul etapei clujene.

Danny Ungur si Toni Avram formeaza un echipaj perfect. Cei doi se afla la a patra victorie consecutiva din acest sezon la clasa 11, mentinand un ritm ridicat, cat mai apropiat de cel al pilotilor care evolueaza la clasele omologate FIA. “Raliul de la Cluj a fost un succes pentru noi. Etapa in sine a fost excelent organizata iar proba mixta a reprezentat sarea si piperul acesteia.” spunea Danny la incheierea Transilvania Rally. “De data aceasta obiectivul este indeplinit complet: locul unu pentru noi cat si pentru Napoca Rally Academy. Ii felicit pe toti concurentii, inclusiv pe cei care au abandonat, pentru ca acesta nu a fost un raliu deloc usor. ” a mai adaugat pilotul Napoca Rally Academy.

Evolutia lui Simone Tempestini si Lucio Baggio a fost incetinita dupa ce au pierdut foarte mult timp cu inlocuirea unei pene pe prima proba speciala de sambata. “Ne-am oprit sa schimbam roata pentru ca pneul se dejantase. Am pierdut foarte mult timp acolo, mai ales dupa ce cricul nu mai intra la locul sau.” spunea Simone la finalul raliului. “Pe urmatoarele probe am mers in ritmul nostru, fara sa riscam nimic. Urmeaza Raliul Sibiului, care anul acesta este etapa si in IRC. Imi plac probele de acolo insa va trebui sa avem mai multa grija cu masina, fiind un raliu de peste 200 de kilometri de probe speciale.”a mai declarat Simone sambata seara dupa festivitatea de premiere, unde a urcat pe pozitia a treia in clasamentul rezervat juniorilor.

Cel de-al doilea junior al Napoca Rally Academy, Florinel Tincescu, a incheiat etapa clujeana pe locul al cincilea in clasamentul Cupei Dacia. “Am pornit ezitant in aceasta dimineata, la fel ca in prima zi. Ne-am recapatat treptat ritmul nostru insa am avut un moment mai dificil pe speciala Dangau, atunci cand franele s-au supraincalzit si nu au mai functionat asa cum trebuie.” rememora Florinel momentele importante din Transilvania Rally. “Ne-am imbunatatit timpii la a doua parcurgere a probelor insa am facut o pana pe speciala Calatele 2. Ma bucur ca nu am mai avut probleme majore cu masina si ca am ajuns la final, desi nu sunt multumit de rezultat. Nu am vrut sa mai fortez dupa iesirea in decor de la Timisoara.” a mai adaugat Tincescu.

 

La finalul raliului de casa, singurul motiv de bucurie pentru Marco Tempestini si Vlad Cosma l-a constituit victoria echipei, cei doi incheindu-si prematur evolutia in urma unor incidente tehnice. “Nu vreau sa vorbesc despre raliul meu. Ma bucur pentru Bogdan ca a terminat pe podium si pentru Simone care si-a imbunatatit evolutia pe asfalt. Se pare ca pentru noi rezultatele bune vin din IRC anul acesta, asa ca vom lua startul peste doua saptamani in San Marino. Urmeaza apoi etapa de la Sibiu, care va fi un raliu foarte greu, insa aceasta reprezinta cel mai important eveniment din acest sezon pentru Romania.” declara Marco Tempestini, dupa ce cutia de viteze a Subarului Impreza R4 a cedat pe prima proba de sambata.

Ghinioanele se tin scai de noi anul acesta. Se pare ca nu este sezonul nostru. Pe proba Calatele a explodat pur si simplu volanta, a iesit prin cutia de viteze si s-a oprit in radiator. Problema incepuse sa se manifeste cu o speciala inainte, asa ca nici macar nu am apucat sa profitam de faptul ca evoluam pe probele noastre preferate. Baietii de la Transilvania Motorsport au facut minuni ieri, insa astazi nu-i putem rasplati decat cu un zambet. Poate la Sibiu va fi mai bine.”  spunea Vlad la finele raliului.                     

 

Odata cu incheierea Transilvania Rally, se face trecerea in a doua jumatate a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2012. Urmeaza patru etape care se vor desfasura pe macadam, prima dintre ele fiind programata la Sibiu in perioada 20-21 iulie. Echipajele Napoca Rally Academy vor lua startul alaturi de cele mai importante nume din Intercontinental Rally Challenge, etapa sibiana facand parte anul acesta din ambele campionate. 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro